Serwis gwarancyjny - samusng play - Forum Prawne

 

Serwis gwarancyjny - samusng play

Witam serdecznie! Zakupiłem w PLAYu na abonament telefon Samsung S7220. Po niecałym miesiącu padł w nim wyświetlacz, sam z siebie. Po prostu nic na nim nie było widać, choć sam telefon funkcjonował, czego dowodem jest ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
28-02-2010, 11:32  
wojtas_91
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Serwis gwarancyjny - samusng play

Witam serdecznie!
Zakupiłem w PLAYu na abonament telefon Samsung S7220. Po niecałym miesiącu padł w nim wyświetlacz, sam z siebie. Po prostu nic na nim nie było widać, choć sam telefon funkcjonował, czego dowodem jest dziennie dzwoniący budzik Telefon nie spadł, ani nie był zalany.
Oddałem go do PLAYa opisując całą sytuację. Pan powiedział, że odeśle do serwisu i zobaczymy. Po niecałym tygodniu ten sam pan dzwoni z informacją, czy zgadzam się na naprawienie telefonu i obciążenie mnie kosztami 190 zł za naprawe, ponieważ jest to usterka mechaniczna. Oburzyło mnie to, gdyż telefon był używany zgodnie z instrukcją. Co w takiej sprawie mogę zrobić? Czy mogę napisać odwołanie od decyzji serwisu gwarancyjnego? Czego mogę się domagać.
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź
wojtas_91 jest off-line  
01-03-2010, 13:16  
OmniModo
Stały bywalec
 
OmniModo na Forum Prawnym
 
Posty: 742
Domyślnie RE: Serwis gwarancyjny - samusng play

Raczej nic nie można zrobić ...
Przerzucanie winy na klientów to chyba częsty proceder serwisów.

Miałem podobna sytuację z tel. ALCATEL. Serwis go odesłał podając winę użytkownika - zalanie jakimś płynem. Do tego go całego porysowali Oczom nie wierzyłem, na miliard procent niczym go nie zalałem , nawet go nie nosiłem ze sobą, leżał w szufladzie.
Byłam taki wściekły, że zleciłem odpłatną ekspertyzę rzeczoznawcy. Niestety potwierdził , że do telefonu dostał się brunatny płyn, to chyba była coca-cola
Rzecz jasna to nie ja zalałem ten telefon, musieli w punkcie serwisowym pić colę, albo celowo albo pomyłkowo im się wylała.
Do tego nieumiejętnie rozkręcili śruby zrywając gwinty, nie polutowali kabli od głośnika (opinia rzeczoznawcy) . No i co z tego ? Zapłaciłem tylko za ekspertyzę, a i tak nie można nic zrobić , stracona kasa
Od dziś każdemu odradzam zakup telefonów tej marki, bo tylko to można zrobić, skoro mają taki autoryzowany serwis co wprost oszukuje klientów.
OmniModo jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Serwis gwarancyjny (odpowiedzi: 2) Witam. Proszę o odpowiedź na pytanie, czy istnieje jakiś przepis mówiący, że przy wadze uszkodzonego urządzenia powyżej 40 kg serwis gwarancyjny...
§ SAMSUNG - serwis gwarancyjny (odpowiedzi: 4) Witam, Chciałbym przedstawić mój problem związany z serwisem gwarancyjnym firmy SAMSUNG, następnie podzielić się własnymi spostrzeżeniami i...
§ serwis gwarancyjny (odpowiedzi: 3) witam, kupiłem w połowie kwietnia płytę główną na pewnym sklepie internetowym, wysłałem ją na gwarancje bo mi sie zepsuła gdy sprzęt jest...
§ !!!!!!!!!serwis gwarancyjny laptopa!!!!!!!!!!!! (odpowiedzi: 4) Witam!! 2 tygodnie temu oddałem laptopa do sklepu gdyż był z nim problem natury technicznej. W czwartek mijają 2 tyg. a pan ze sklepu dzwonił ża...
§ serwis gwarancyjny (odpowiedzi: 1) Witam Kupilam ostatnio odkurzacz. popsul sie w pierwszym tygodnu uzytkowania. zanioslam do naprawy, po ktorej nastapilo to samo. okazalo sie ze...
§ Kłopotliwy serwis gwarancyjny (odpowiedzi: 3) Witam, Potrzebuje porady w sprawie gwarancji zasilacza. Po jego pierwszej awarii czekałem miesiąc na naprawę, po odebraniu z naprawy pracował tylko...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:38.