01-05-2010, 14:32
|
| Początkujący | Zwrot pieniędzy, brak paragonu - zakup przez internet
Witam.
W styczniu kupiłem głośniki. Działały dobrze przez około dwa miesiące, potem się zepsuły. Pakuję je do kartonu. Wszystko ładnie ale nie znalazłem paragonu. Napisałem do sprzedawcy, że nie posiadam dowodu zakupu i zapytałem czy jest możliwa naprawa bez tego papieru - dostałem odpowiedź, że tak - wyjątkowo.
Czekałem około 3tygodni, w końcu napisałem do sklepu co się dzieje ze sprzętem. Dostałem odpowiedź, że prawdopodobnie będzie zwrot gotówki. No i faktycznie, po chwili dostałem maila o tym, żebym wysłał dane do przelewu oraz paragon aby można było mi zwrócić pieniądze.
Aktualnie czekam na odpowiedź sklepu. Boję się, że nie będzie możliwy zwrot gotówki bez paragonu.
Co począć w tej kwestii jeśli moja czarna myśl się sprawdzi ?
Był to sklep internetowy.
Aha, gdy wysyłałem sprzęt do sklepu zostałem obciążony kosztami wysyłki, ponieważ jak to ujął sprzedawca "muszę dostarczyć sprzęt do sklepu, a oni potem wyślą za swoje do serwisu".
Pozdrawiam
|
| |
01-05-2010, 14:59
|
| Stały bywalec | RE: Zwrot pieniędzy, brak paragonu - zakup przez internet Cytat:
Napisał/a creshu Witam.
W styczniu kupiłem głośniki. Działały dobrze przez około dwa miesiące, potem się zepsuły. Pakuję je do kartonu. Wszystko ładnie ale nie znalazłem paragonu. Napisałem do sprzedawcy, że nie posiadam dowodu zakupu i zapytałem czy jest możliwa naprawa bez tego papieru - dostałem odpowiedź, że tak - wyjątkowo.
Czekałem około 3tygodni, w końcu napisałem do sklepu co się dzieje ze sprzętem. Dostałem odpowiedź, że prawdopodobnie będzie zwrot gotówki. No i faktycznie, po chwili dostałem maila o tym, żebym wysłał dane do przelewu oraz paragon aby można było mi zwrócić pieniądze.
Aktualnie czekam na odpowiedź sklepu. Boję się, że nie będzie możliwy zwrot gotówki bez paragonu.
Co począć w tej kwestii jeśli moja czarna myśl się sprawdzi ?
Był to sklep internetowy.
Aha, gdy wysyłałem sprzęt do sklepu zostałem obciążony kosztami wysyłki, ponieważ jak to ujął sprzedawca "muszę dostarczyć sprzęt do sklepu, a oni potem wyślą za swoje do serwisu".
Pozdrawiam |
Normalna polityka wielu sklepów. Ty wysyłasz na swój koszt,a sklep odsyła na swój.
Weź pod uwagę,że sklep płaci za wysyłkę do producenta, oraz do Ciebie |
| |
01-05-2010, 14:59
|
| Początkujący | RE: Zwrot pieniędzy, brak paragonu - zakup przez internet
Tą wysyłkę przeżyję, jednak bardziej mi chodziło o ten brak paragonu |
| |
01-05-2010, 15:05
|
| Stały bywalec | RE: Zwrot pieniędzy, brak paragonu - zakup przez internet Cytat:
Napisał/a creshu Tą wysyłkę przeżyję, jednak bardziej mi chodziło o ten brak paragonu |
Sprzedawca posiada kopię oraz zapewne informacje we własnym systemie.
Jeśli nie chce zwrócić,to niech odda identyczne nowiutkie głośniki;]
|
| |
15-06-2010, 07:56
|
| Początkujący | RE: Zwrot pieniędzy, brak paragonu - zakup przez internet Cytat:
Napisał/a greg1003 Sprzedawca posiada kopię oraz zapewne informacje we własnym systemie.
Jeśli nie chce zwrócić,to niech odda identyczne nowiutkie głośniki;] |
ktory sprzedawca dziala na nie swoja korzysc? nie masz paragonu nie masz glosnikow ani kasy dowidzenia. Bo niby i jak udowodnisz ze to od nich kupiles?
|
| |
15-06-2010, 09:03
|
| Stały bywalec | RE: Zwrot pieniędzy, brak paragonu - zakup przez internet Cytat:
Napisał/a tinno ktory sprzedawca dziala na nie swoja korzysc? nie masz paragonu nie masz glosnikow ani kasy dowidzenia. Bo niby i jak udowodnisz ze to od nich kupiles? |
Skoro je przyjął do siebie,to znaczy że wie dobrze, iż są od niego.
Poza tym, pisali z klientem o tych głośnikach,więc dowód zostaje w korespondencji.
Co do sprzedawców, to w miejscu gdzie pracuje,nie działamy na niekorzyść klientów.
Ale po okresie gwarancyjnym, jeśli producent umożliwi naprawę sprzętu, to klient płaci za transport kurierem, gdyż okres gwarancyjny się skończył.
Podczas gwarancji nie ponosi kosztów.
|
| |
15-06-2010, 10:54
|
| Początkujący | RE: Zwrot pieniędzy, brak paragonu - zakup przez internet
odpowiem tak nadzieja matka glupich ja tam kupilem kuchenke mikrofalowa ze znanego sklepu internetowego po pul roku sie zepsula po skontaktowaniu sie z sprzedawca kazal odeslac chociaz mialem paragon nie dostalem ani zepsutej ani naprawianonej ani nowej a nawet i kasy nie dostalem spowrotem poszedlem do adwokata ktory stwierdzil ze lepiej dac se spokuj za taka sume walczyc bo wjecej stracisz nerwow i koszty bede wieksze niz zyskasz suma byla na okolo 450 zl. dlatego taki wniosek i jeszcze bez paragonu beda go robili jak beda chcieli, a swoja droga chwali sie ze sa uczciwi sprzedawcy pozatym kontakt nie jest dowodem zawsze moga powiedziec ze zostali wprowadzeni w blad. itd...
|
| | | |