witam i pozdrawiam. jestem tu, bo jak większość szukam rozwiązania.
kupiłem 2 maja
dwie pary identycznych rolek ale różne rozmiary /czyli różne kody kreskowe -jeden paragon/w hipermarkecie - dla mnie i córki byśmy razem mogli jeździć. wieczorem tego samego dnia mieliśmy już okazję je przetestować i okazało się, że kółka rozjeżdżają się w różne strony.
4 maja oddałem je do reklamacji -niezgodność z umową. otrzymałem dwa kolejne zgłoszenia reklamacyjne, w których określiłem również roszczenie jako zwrot pieniędzy.
nic w tym niezwykłego, poza tym iż jedną reklamację uznano jako zwrot pieniędzy, a drugą wymianę towaru.
informację o tym iż mogę odebrać pieniądze otrzymałem dopiero po czterech tygodniach, natomiast nie wiem jak jest na ich protokole -na moim jet przez sklep napisane termin realizacji /pisane odręcznie/ zgodnie z warunkami gwarancji + 7 dni transport tj. z wypowiedzi ustnej; 14 dni roboczych + 7 dni roboczych transport.
nie chcę tych drugich rolek; kupiłem rolki specjalnie takie same, by córka nie czepiała się mnie że mam lepsze -dla nas dwojga, kupiłem by jeździć razem z córką, a musiałem obejść się smakiem
czy jest sens z nimi się kłócić
czy mogę podważyć ich odpowiedź na reklamację bo nie udzielili mi jej w czasie 14 dni kalendarzowych
lub z powodu tego że umowa opiewała na dwie pary rolek a wymiana jest jednej pary; za drugą otrzymałem gotówkę
te rolki na sklepie wyglądają prosto ale chwilę jazdy te koła deformuje
pozdrawiam prosząc o radę