serwis gwarancyjny - Forum Prawne

 

serwis gwarancyjny

witam, kupiłem w połowie kwietnia płytę główną na pewnym sklepie internetowym, wysłałem ją na gwarancje bo mi sie zepsuła gdy sprzęt jest nienaprawialny to czy sprzedawca ma obowiązek wysłac taką samą płytę bez dopłaty w ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
28-06-2010, 15:20  
dawid099
Początkujący
 
Posty: 6
Domyślnie serwis gwarancyjny

witam, kupiłem w połowie kwietnia płytę główną na pewnym sklepie internetowym, wysłałem ją na gwarancje bo mi sie zepsuła
gdy sprzęt jest nienaprawialny to czy sprzedawca ma obowiązek wysłac taką samą płytę bez dopłaty w przypadku gdy podrożała? czy ma prawo rządać tęj dopłaty?
dawid099 jest off-line  
29-06-2010, 12:45  
s0n1c
Początkujący
 
Posty: 5
Domyślnie RE: serwis gwarancyjny

Wszelkie informacje powinny byc zawarte w karcie gwarancyjnej.
Cytat:
gdy sprzęt jest nienaprawialny to czy sprzedawca ma obowiązek wysłac taką samą płytę bez dopłaty w przypadku gdy podrożała?
W przypadku gwarancji sprzedawca odsyla plyte glowna do dystrybutora/producenta i tam jest decydowane co dalej - naprawa, odeslanie nowej, korekta faktury = zwrot pieniedzy kupujacemu. Sprzedawca nie moze domagac sie zadnych oplat (chyba, ze koszta przesylki), producent owszem, jesli jest takowy zapis w gwarancji.
Cytat:
czy ma prawo rządać tęj dopłaty?
J/w.

Oczywiscie moge sie mylic, dlatego niech wypowie sie ktos bardziej obeznany

Swoja droga na przyszlsoc reklamuj z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
s0n1c jest off-line  
29-06-2010, 16:08  
ktaczal
Użytkownik
 
Posty: 345
Domyślnie RE: serwis gwarancyjny

Domyślam ze jest korekta, to sprzedawca oda pieniądze albo wymienia na nowa płytę identyczna.
Zażądaj zwrot pieniędzy albo wymianę na identyczna.
ktaczal jest off-line  
01-07-2010, 17:35  
cedwah
Moderator
 
cedwah na Forum Prawnym
 
Posty: 13.466
Domyślnie RE: serwis gwarancyjny

Cytat:
Napisał/a dawid099 Zobacz post
witam, kupiłem w połowie kwietnia płytę główną na pewnym sklepie internetowym, wysłałem ją na gwarancje bo mi sie zepsuła
gdy sprzęt jest nienaprawialny to czy sprzedawca ma obowiązek wysłac taką samą płytę bez dopłaty w przypadku gdy podrożała? czy ma prawo rządać tęj dopłaty?
A co przewidują Warunki Gwarancji w takim przypadku?
cedwah jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Serwis gwarancyjny - morele.net (odpowiedzi: 1) Witajcie Mam wątpliwości co do prawidłowego przeprowadzenia serwisu gwarancyjnego płyty głównej zakupionej w sklepie internetowym morele.net. W...
§ Serwis gwarancyjny (odpowiedzi: 2) Witam. Proszę o odpowiedź na pytanie, czy istnieje jakiś przepis mówiący, że przy wadze uszkodzonego urządzenia powyżej 40 kg serwis gwarancyjny...
§ SAMSUNG - serwis gwarancyjny (odpowiedzi: 4) Witam, Chciałbym przedstawić mój problem związany z serwisem gwarancyjnym firmy SAMSUNG, następnie podzielić się własnymi spostrzeżeniami i...
§ !!!!!!!!!serwis gwarancyjny laptopa!!!!!!!!!!!! (odpowiedzi: 4) Witam!! 2 tygodnie temu oddałem laptopa do sklepu gdyż był z nim problem natury technicznej. W czwartek mijają 2 tyg. a pan ze sklepu dzwonił ża...
§ serwis gwarancyjny (odpowiedzi: 1) Witam Kupilam ostatnio odkurzacz. popsul sie w pierwszym tygodnu uzytkowania. zanioslam do naprawy, po ktorej nastapilo to samo. okazalo sie ze...
§ Kłopotliwy serwis gwarancyjny (odpowiedzi: 3) Witam, Potrzebuje porady w sprawie gwarancji zasilacza. Po jego pierwszej awarii czekałem miesiąc na naprawę, po odebraniu z naprawy pracował tylko...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:34.