Cyfra plus - kilka problemów - Forum Prawne

 

Cyfra plus - kilka problemów

Witajcie. Jestem abonentem C+ od 16 marca 2009 roku. Niedawno odwiedził mnie przedstawiciel polsatu cyfrowego który mi zaproponował umowę z nimi powiedziałem że miałem umowę do 30 września bieżącego roku że wysłałem już wypowiedzenie umowy ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
14-07-2010, 19:27  
Gursonek
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie Cyfra plus - kilka problemów

Witajcie.

Jestem abonentem C+ od 16 marca 2009 roku. Niedawno odwiedził mnie przedstawiciel polsatu cyfrowego który mi zaproponował umowę z nimi powiedziałem że miałem umowę do 30 września bieżącego roku że wysłałem już wypowiedzenie umowy zaakceptowali ją ale po niedługim czasie dostałem propozycję pisemną od Cyfry żebym zadzwonił pod numer xxx.xxx.xxx bo przygotowali mi propozycje dla przedłużających umowę zadzwoniłem i zaakceptowałem i wyraziłem chęć pozostania u nich wycofując rezygnację wszystko odbywało się przez telefon. Gość z Polsatu zapytał się kiedy ona była podpisywana odpowiedziałem że w piątek (gość był w śr. albo czw.) Powiedział że mogę odstąpić w ciągu 10 dni od umowy. Dał mi gwarancję że dotrzyma słowa. Podpisałem umowę z polsatem na montaż następnego dnia
przyjechał do mnie a żeby podpisać umowę o świadczenie usługi. Wraz z
podpisywaniem dał mi dwa dokumenty które miałem podpisać i on je wyśle podpisałem wysłał je to miało załatwić sprawę z Cyfrą. Ale niestety nie załatwiło ponieważ dzwonilem do C+ i okazuję się że przyjmują moją rezygnację ale rozwiązanie nastąpi dopiero 10 marca 2012 roku. Ponieważ umowa nie była zawierana w puncie to nie ma możliwości 10 dni na wypowiedzenie umowy i powrotu do starej. Dzwoniłem do Gościa z polsatu ten powiedział że idzie z tym do rzecznika praw konsumentów tylko powiedział że będą potrzebne Umowa i aneks przedłużenia dałem mu to oznajmił że od tego mementu rzecznik tym będzie się zajmował ale on też jest pod telefonem jak mam jakieś pytania. Wcyoraj dostaem kolejny rachunek z cyfry na lipiec i sierpień już na warunkach umowy telefonicznej z konsultantem. Zadzwoniłem do przestawiciela polsatu i mówię mu o tym a on na to żeby nie płacić nic tylko pod koniec mięsiąca przyjedzie po mnie i oddamy sprzęt, Zadzwoniłem do Cyfry z informacją że nie będę płacić abonamentu i konsultantka powiedziała że zapłacę karę w wysokości 299zł + miesiące niepłaconego abonamentu (i tu mam pierwsze pytanie czy cała kwota za 18 miesięcy czy tylko na przykład 3 miesiące ) jak bym tego nie uregulował trafiam do windyfikacji i biku. Zadzwoniłem ponownie do gościa z polsatu on mówił żeby nic nie płacić bo oni tylko straszą
sam, pracował dla cyfry 2 lata i mówił że doskonale ich zagrania zna. Pragnę
zaznaczyć że z chwilą wyrażenia telefonicznie konsultant nie poniformował mnie o możliwości braku wycofania się. Jak to wyglada z punktu prawnego czy mogę opuścić C+ i być w polsacie czy będę zmuszony płacić 2 abonamenty proszę o pomoc
Dziękuje.
Gursonek jest off-line  
15-07-2010, 01:41  
dominus31
Przyjaciel forum
 
Posty: 825
Domyślnie RE: Cyfra plus - kilka problemów

Eee ty w ogóle z nimi umowy nie rozwiązałeś i nadal prawidłowo ci abonament naliczają.
dominus31 jest off-line  
15-07-2010, 07:32  
Gursonek
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: Cyfra plus - kilka problemów

Ale wysłałem im wypowiedzenie umowy w lutym tego roku lecz jak mówię w maju dostałem pismo że przyjmują rezygnację i umowa zostanie rozwiązana 30 września w tym piśmie było też zawarte że mają dla mnie nową opcję przedłużenia umowy muszę zadzwonić pod ten numer aby dowiedzieć się szegółów. Zadzwoniłem i konsultant zaproponował mi Pakiet Prestiżowy za 99.90 zł umowa na 18 miesięcy zgodziłem się początkowo ale też za nie długi czas dokładnie minęło 4 dni od wyrażenia zgody i wycofania wypowiedzenia umowy. Tak jak opisałem akwizytor z polsatu napisał odpowiednie pismo i wysłał bo twierdzi że w ciągu 10 dni można się wycofać.
Gursonek jest off-line  
15-07-2010, 08:46  
Gursonek
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: Cyfra plus - kilka problemów

Cytat:
Napisał/a Gursonek Zobacz post
Ale wysłałem im wypowiedzenie umowy w lutym tego roku lecz jak mówię w maju dostałem pismo że przyjmują rezygnację i umowa zostanie rozwiązana 30 września w tym piśmie było też zawarte że mają dla mnie nową opcję przedłużenia umowy muszę zadzwonić pod ten numer aby dowiedzieć się szegółów. Zadzwoniłem i konsultant zaproponował mi Pakiet Prestiżowy za 99.90 zł umowa na 18 miesięcy zgodziłem się początkowo ale też za nie długi czas dokładnie minęło 4 dni od wyrażenia zgody i wycofania wypowiedzenia umowy rozmyśliłem się . Tak jak opisałem akwizytor z polsatu napisał odpowiednie pismo i wysłał bo twierdzi że w ciągu 10 dni można się wycofać.
.
Gursonek jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Kilka problemów z pracą, jak je rozwiązać? (odpowiedzi: 2) Prosze o odpowiedzi na nastepujace pytania: - czy moze byc jedna sprzataczka na duzy sklep (typu lidl) - jest dwoch ochroniarzy ktorzy musza...
§ Praca w święta i kilka innych problemów... (odpowiedzi: 5) Pracuje na stacji benzynowej po 12godzin w systemie trzy dni pracy np nocki trzy dni wolnego np dniówki. Mam umowe o prace. Najniższą krajową i co...
§ Kilka problemów z pracodawcą (odpowiedzi: 5) Witam, Krótko opiszę swoją sytuację zanim zadam pytania. Otóż od listopada byłam zatrudniona na umowach śmieciowych (dzieło i zlecenie) u...
§ Problemów z rozwodem kilka (odpowiedzi: 2) Witam Wszystkich. Chcę się rozwieść z żona, która się ode mnie wyprowadziła. Wyprowadziła się zabierając dziecko. Mamy wspólne mieszkanie i...
§ sp. z o.o. - inwestor - kilka problemów (odpowiedzi: 3) witam Forumowiczów potrzebuję porady : rok temu wszedłem z inwestorem w spółkę , potrzebowałem kapitału udziały to 20 do 80 % - moje...
§ Kilka problemów z pracodawcą (odpowiedzi: 2) Witam serdecznie, zakładam nowy temat, ponieważ mam z pracodawcą więcej niż jeden problem. Postaram się wszystko streścić dokładnie. Po pierwsze:...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:42.