witam,
mam prośbę o wskazanie odpowiedniej ścieżki postępowania w poniższej sprawie.
Zakupione buty adidas 12 miesięcy temu, i tak :
1) reklamacja nr 1 - odklejanie się podeszwy od cholewki - dokonano naprawy poprzez klejenie
2) reklamacja nr 2 - 2 miesiące później jak wyżej - znowu dokonano naprawy, w tej reklamacji zgłosiłem również pęknięcie podeszwy 1 buta
odpowiedź firmy :
"po dokładnych oględzinach reklamowanej pary obuwia stwierdzam odklejenie podeszwy od cholewki w przedniej części obu par obuwia. Niezgodności te mozna usunąć za pomocą naprawy -zgodnie z życzeniem klienta. Ponadto nie stwierdzam innych wad. Pękniecie podeszwy w prawej pół parze obuwia jest uszkodzeniem mechanicznym powstałym z winy użytkowania. Brak podstaw do uznania reklamacji - kieruję obuwie do naprawy " teraz moje pytania : 1) po raz kolejny wystąpiła taka sama usterka - odklejenie podeszw - po 2 tygodniach od naprawy
2) pękniecie podeszwy powstało z niewłaściwego użytkowania obuwia - jak mam więc nosić buty - odwrotnie - powstało po 1 reklamacji
3) jak teraz postąpić - jak skutecznie reklamować - żądam zwrotu gotówki - 3 ta sama reklamacja
4) może skierować sprawę do rzecznika praw konsumenta
5) może oddać do jakiegoś rzeczoznawcy
proszę forumowiczów o pomoc
bardzo dziękuję
mp