Cytat:
Napisał/a MójRower Kellys!
Też mam problem. Rower model Viper 0.1 jeszcze prawie rok gwarancji, kupiony jak najbardziej w sklepie rowerowym. Po roku użytkowania amortyzator dostał luzów. Firma Kellys się wypiera bo amortyzator nie był konserwowany. Sprzedawca i tym samym serwis też się wypiera bo oni konserwacją się nie zajmują. Nikt nie czuje się winny. Jak ma postąpić konsument jeśli gwarancja nakazuje procedury serwisowe a pracownicy odmawiają takich czynności? Czy taka sprawa jest w ogóle do wygrania?
P.S.
Dzisiaj pękła w rowerze oś tylnego koła! Też nie udało się tego naprawić na gwarancji. Strach tym rowerem jeździć. |
Czy instrukcja obsługi również wskazuje co i jak należy konserwować?
Ewentualnie czy instrukcja określa, że co X czasu konieczne jest zrobienie przeglądu w serwisie?
Zapisy gwarancji należy przestrzegać wyłącznie w celu zachowania gwarancji.
Poza gwarancją jest jeszcze ochrona kupującego z ustaw:
KC lub UoSWSK.