Cytat:
Napisał/a hakk Nie dostał Pan otrzymanego towaru - oczywiście zwrot za towar+przesyłka. Proszę napisać do niego e-mail, że jeżeli w przeciągu 7 dni nie otrzyma Pan zwrotu pieniędzy, zgłosi pan sprawę na policję jako niekorzystne rozporządzenie mieniem poprzez wprowadzenie w błąd co do zamawianego towaru. Jeżeli nie będzie odpowiedzi przez 3-4 dni - wysłać monit. Jeżeli to nie poskutkuje proszę się udać na policję wraz z danymi sprawcy. |
Niezupełnie.
Klient nie odebrał paczki,a więc nie wiadomo co jest/było w środku.
sprzedawca mógł też do złej osoby zadzwonić i teraz paczka została zwrócona bez powodu.
Sprzedawca może się wykręcić, że w paczce był właściwy towar,a klient naraził go na straty poprzez nie odebranie paczki (podwójny koszt transportu).
Może wiec pojawić się problem w postaci wezwania do wywiązania się z umowy (sprzedawca klientowi).