Przechowywanie rozmów przez Bank
Witam,
w dniu 26 paździnika 2010 r dzwonila do mnie Pani z Santander Consumer Banku (rozmowa była nagrywana - tak mnie poinformowała) w czasie rozmowy wyszło kilka istotnych szczegółów i błędów w pracy banku, które naraziły mnie na koszty.
Sprawa obiła się o Arbitra Bankowego jednak ten nie zażadał od banku nagrania rozmowy.
Teraz sprawę chce skierować do sądu, wniosłem o wydanie zapisu rozmowy bank mi odpisuje "W archiwum nagrań SCB SA brak jest rozmowy z dnia 26 października 201o (...)" w wcześniej toczyło się do niej postępowanie przed arbitrem.
Jak to możliwę, że nagranie rozmowy w czasie nie całego roku zniknęło? Czy bank ma jakiś określony okres w którym jest zobowiązany przechowywać nagranie rozmowy?
Może coś uda mi się osiągnąc u operatora? Proszę o pomoc
|