Wprowadzenie w błąd klienta
Wysłany: 05.10.2007, 13:20
Temat postu: WPROWADZENIE w błąd klienta
--------------------------------------------------------------------------------
Witam
Mam problem. Pracownik Kolei Mazowieckich (niestety nie znam nazwiska) wprowadził mnie w błąd, przez co zostałam zmuszona do zapłacenia kary. Jest to przykre biorąc pod uwagę to że mandat jest wynikiem braku odpowiedniej wiedzy pracownika KM - konduktora. Czy można się jakoś od tego odwołać? Jestem studentka i obecnie naprawdę nie mam 130 zł... w dodatku to nie moja wina. Odwoływałam się już raz do sprawiedliwości, ale nic to nie dało, czy można odwołać się w związku z tym do jakiegoś konkretnego przepisu?
Sytuacja wyglądała tak:
Bilet jednorazowy nie chciał skasować się w pociągu KM, więc poszłam do pierwszego wagonu zapytać co jest nie tak. Konduktor który sptrzedaje bilety powiedział mi że KM nie uznają takich biletów i że żeby jeździć pociągami KM muszę mię "bilet CONAJMNIEJ dobowy". tymczasem wypisał mi karteczkę z bilecikiem i wszystko było ok.
Kolejny tydzien, musiałam często bywać na uczekni więc kupiłam i skasowałam bilet TYGODNIOWY (zgodnie z instrukcją konduktora, był to bilet "wyższy" niż dobowy). Tego dnia dostałam mandat za jazdę bez odpowiedniego biletu. Dlaczego mam płacić za pomyłkę ich własnego pracownika?
Bardzo proszę o pomoc
Dorota Duchnowska
|