Wprowadzenie w błąd klienta - Forum Prawne

 

Wprowadzenie w błąd klienta

Wysłany: 05.10.2007, 13:20 Temat postu: WPROWADZENIE w błąd klienta -------------------------------------------------------------------------------- Witam Mam problem. Pracownik Kolei Mazowieckich (niestety nie znam nazwiska) wprowadził mnie w błąd, przez co zostałam zmuszona do zapłacenia kary. Jest to przykre biorąc ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
08-10-2007, 14:50  
Dorota Duchnowska
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Wprowadzenie w błąd klienta

Wysłany: 05.10.2007, 13:20
Temat postu: WPROWADZENIE w błąd klienta

--------------------------------------------------------------------------------

Witam

Mam problem. Pracownik Kolei Mazowieckich (niestety nie znam nazwiska) wprowadził mnie w błąd, przez co zostałam zmuszona do zapłacenia kary. Jest to przykre biorąc pod uwagę to że mandat jest wynikiem braku odpowiedniej wiedzy pracownika KM - konduktora. Czy można się jakoś od tego odwołać? Jestem studentka i obecnie naprawdę nie mam 130 zł... w dodatku to nie moja wina. Odwoływałam się już raz do sprawiedliwości, ale nic to nie dało, czy można odwołać się w związku z tym do jakiegoś konkretnego przepisu?

Sytuacja wyglądała tak:
Bilet jednorazowy nie chciał skasować się w pociągu KM, więc poszłam do pierwszego wagonu zapytać co jest nie tak. Konduktor który sptrzedaje bilety powiedział mi że KM nie uznają takich biletów i że żeby jeździć pociągami KM muszę mię "bilet CONAJMNIEJ dobowy". tymczasem wypisał mi karteczkę z bilecikiem i wszystko było ok.
Kolejny tydzien, musiałam często bywać na uczekni więc kupiłam i skasowałam bilet TYGODNIOWY (zgodnie z instrukcją konduktora, był to bilet "wyższy" niż dobowy). Tego dnia dostałam mandat za jazdę bez odpowiedniego biletu. Dlaczego mam płacić za pomyłkę ich własnego pracownika?

Bardzo proszę o pomoc
Dorota Duchnowska
Dorota Duchnowska jest off-line  
10-10-2007, 23:46  
zrz
Użytkownik
 
Posty: 82
Domyślnie

Niestety takie tlumaczenie chyba nic nie da... Chociaz swoja droga, bardzo dziwne ze taki bilet nie wystarczyl... hmm.
zrz jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Wprowadzenie klienta w błąd (odpowiedzi: 4) Witam, proszę o pomoc w jaki sposób mogę odebrać wpłaconą zaliczkę. Sytuacja wygląda następująco. W salonie optycznym dokonałem zakupu okularów...
§ wprowadzenie klienta w bład (odpowiedzi: 2) Kupiłam obuwie w jednym z salonów Badura. Po miesiącu skóra odeszła przy metalowej klamrze. Oddalam obuwie do reklamacji oczywiście została nieuznana...
§ Wprowadzenie klienta w błąd. (odpowiedzi: 8) Witam, w sklepie internetowym kupilam wózek dziecięcy za który cena (na stronie sklepu i w mailu potwierdzającym zamówienie) wynosiła 17zł plus...
§ Czy to wprowadzenie klienta w błąd ? (odpowiedzi: 1) Dzień dobry, jeśli to niewłaściwy dział, proszę o przeniesienie. Sprawa raczej interesuje mnie "dla zasady" Korzystałem z firmy, która...
§ Wprowadzenie klienta w błąd (odpowiedzi: 2) Witam,moja siostra zrobiła wycenę domu(potrzebowała jej do otrzymania kredytu), otrzymanie tego dokumentu jest dość kosztowne, więc pytała się...
§ Wprowadzenie w błąd klienta (odpowiedzi: 3) Witam, Na etykietce pod produktem w drogerii istniała informacja NAGRODA 349 pkt z kartą stałego klienta. W związku z tym zrozumiałem, że za ten...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:40.