zakupy w sklepie internetowym
Witam
Kolejnym problemem z którym borykam się od paru miesięcy są zakupy w internetowym sklepie NEO24.pl.
Otóż kilka miesięcy temu przeszukiwałem Internet w celu znalezienie w miarę taniego a solidnego modelu lodówki. Natrafiłem na sklep internetowy neo24.pl Znalazłem tam model który kosztował bagatela ok. 104,92zł. Trochę mnie to zszokowało ale pomyślałem że może jakaś wyprzedaż albo coś – w końcu stale się słyszy a to w radio a to w TV o spadających cenach i innych promocjach.
Tak więc wracając do tematu sklepu obdzwoniłem wszystkich możliwych znajomych prosząc ich o opinie nt. sklepu neo24.pl – czy to nie jakiś przekręt typu wpłać kasę i znikamy . Wszędzie gdzie tylko zapytałem otrzymałem odpowiedź że to sklep prawdziwy bez przekrętów i innych. Nie namyślając się długo kupiłem dwie sztuki - jedną do domu drugą na działkę. Zrobiłem przelew – otrzymałem potwierdzenie wydałem w sumie jakiś 200 zł plus koszt transportu – potwierdziłem wszystko telefonicznie żeby niebyło. Nadmienię że zanim zrobiłem przelew dzwoniłem i pytałem się czy mają ten model na stanie. Tak więc wszystko było zgodnie i na dobrej drodze. Sprawdziłem na stronie czy jeszcze mają ten model na stanie – po moich zakupach tak więc skoro wszystko poszło gładko to zadzwoniłem do rodziców, wiedząc że maja starą lodówkę – powiedziałem że jeden sklep internetowy ma mega promocję i sprzedają lodówki po 1004,92zł. Ci również nie namyślając się długo powiedzieli : BIERZEMY też dwie sztuki. Tak więc powtórzyłem procedurę, przy czym nie robiłem przelewu tylko zaznaczyłem opcje płatność przy odbiorze osobistym. Kupiłem kolejne dwie sztuki. Towar ciągle był dostępny na stronie tak więc zadzwoniłem do szwagra – i następne dwie sztuki on zakupił dl swojej rodziny . Potem żona do koleżanki a że tej nie było przy komputerze chwilowo a Niechciała aby promocją ją ominęła poprosiła żonę aby kupiła dla niej też dwie na działkę i do domu. Krótko mówiąc kupujący z mojego polecania klientów się skończyli ale 8szt w sumie udało się kupić. Sprawdziłem jeszcze kilkakrotnie czy towar dostępny i ZAWSZE BYŁ DOSTĘPNY.
Wracając do mojego pierwszego zamówienia……………..
Mam na wszystko maile i potwierdzenia że moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji a wpłata została zaksięgowana. Minoł jeden dzień a tu dostaję informację mailowo że zamówienie zostało anulowane gdyż towar się wyczerpał na magazynie. Sprawdzam na stronie a tu towar ciągle jest, dzwonie potwierdzam – otrzymuje informację że towar dostępny proszę czekać na realizację. Tu moje zaskoczenie bo skoro anulowane bo się skończył a na stronie informacja że jest dostępny.
Zwodzono mnie tak parę dni od przyjmującego zlecenie do Pani/Pana od reklamacji itd.
W pewnym momencie zorientowałem się że ktoś popełnił błąd i nie chciano się do niego przyznać, tylko wciskano mi ciemnotę o tym że towar się wyczerpał. Błąd polegał na tym że ktoś wpisał omyłkowo złą cenę.
Gdyby neo24.pl od razu przyznało by się do błędu, a nie próbowało na siłę się odpychać pomiędzy swoje działy zamówień i reklamacji – to pewnie bym odpuścił, a tak zamierzam coś z tym zrobić. Rozmawiałem już z rzecznikiem praw konsumenta wypowiedział się bardzo przychylnie i stwierdził że za błędy trzeba płacić a błąd popełnił sprzedawca a nie kupujący.
Sam nieraz byłem świadkiem jak cena w markecie na półce się nie zgadzała się z ceną przy kasie i to sklep musiał sprzedać po cenie PÓŁKOWEJ. Kiedyś kupował kurtkę zimową i cena też się nie zgadzała bo część kurtek była przeceniona a część jeszcze nie – a to że były poprzestawiane to nie mój problem – sprzedawca był uczciwy i sprzedał mi ją po cenie promocyjnej.
Mam pytanko co radzicie – co z tym zrobić ? Są jakieś szanse ? Czy po prostu nagłośnić sprawę – lokalne gazety i różne forum internetowe
|