Cytat:
Napisał/a gryffinian Rany jak masz problem, bo nie masz 4 gniazd to złóż reklamację i poczekaj co powiedzą. Wtedy na pewno dostaniesz rzetelną odpowiedź. poza tym greg1003 to kompetentna osoba - sprzedawca |
serwisant/sprzedawca;P
ale firmy nie powiem,bo to byłaby reklama;]
do autora wątku:
napisz maila do Asus polska, z prośbą o wyjaśnienie ile naprawdę ten model ma banków pamięci i po sprawie.
Na gębę nic się nie załatwi.
Sprzedawca od niezgodności towaru z umową też się może wywinąć,bo na stronie u siebie nie miał napisane iż są 4 banki;]
BTW.
ściągnąłem manuala.
"This notebook may come with four dimm slots... "
co znaczy, że
może,ale nie musi mieć 4 slotów.
a jak wygląda u Ciebie spód laptopa?