Serwisowanie laptopa Toshiba - Forum Prawne

 

Serwisowanie laptopa Toshiba

Witam, Na początku wrześnie kupiłam laptop A660-10X marki Toshiba. Już 1 października laptop się zepsuł, co od razu zgłosiłam na infolinii Toshiby, gdyż posiadam gwarancję door-to-door. Kurier przyjechał po niego w poniedziałek 4.10., natomiast infomacja ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
17-10-2010, 13:33  
iwonap12
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Serwisowanie laptopa Toshiba

Witam,
Na początku wrześnie kupiłam laptop A660-10X marki Toshiba. Już 1 października laptop się zepsuł, co od razu zgłosiłam na infolinii Toshiby, gdyż posiadam gwarancję door-to-door. Kurier przyjechał po niego w poniedziałek 4.10., natomiast infomacja na stronie toshiby w statusie naprawy mówi, że odebrany został 6.10 o godz, 10.19, podczas gdy status przesyłki kurierskiej DHL, który sprawdziłam na stronie firmy kurierskiej mówi, że przesyłka została odebrana dzień wcześniej, tj. 5.10 o godz. 9.22. Pan z infolinii poinformował mnie, że naprawa liczy się od 6.10.

Zastanawiam się dlaczego dopiero 6? Czy okres naprawy nie liczy się od zgłoszenia tej usterki, bądź przynajmniej od przyjazdu kuriera po przesyłkę, tj od poniedziałku? I czy różnica w datach przyjęcia laptopa do serwisu (5 a 6.10) nie jest jawnym oszustwem?

Na dodatek w statusie naprawy ciągle widnieje "oczekiwanie na część", a termin jej dostawy najpierw był przewidywany na 24.10, a teraz jest już przesunięty na 29.10. Dziwne wydaje mi się żeby sprowadzenie części trwało tak długo. W informacjach gwarancyjnych nie mogłam znaleźć informacji o maksymalnej długości naprawy, a pan z infolinii poinformował mnie, że naprawa trwa do 14 dni kalendarzowych, chyba że nie ma części, wtedy naprawa może się przedłużyć do miesiąca. Czy gdyby dostarczono mi go później, mogę się powoływać na tę rozmowę z konsultantem, jako podstawę do złamania warunków gwarancji?

Szybkość naprawy jest dla mnie bardzo ważna, gdyż studiuję architekturę i komputer jest mi niezbędny. Juz i tak załapałam duże zaległości.

proszę o pomoc
iwonap12 jest off-line  
17-10-2010, 14:10  
shotta89
Początkujący
 
Posty: 4
Domyślnie RE: Serwisowanie laptopa Toshiba

Mogę coś powiedzieć jako kurier bo akurat jako taki pracuję przesyłka była dostarczona 5 zapewne jakaś osoba do tego wybrana odebrała komputer a z racji że to serwis ogólnopolski takich przesyłek maja dziesiątki codziennie, stąd różnica.
shotta89 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Kolizja, serwisowanie auta (odpowiedzi: 3) Witam, W czwartek miałem kolizje, nie ustapił mi kierowca pierwszeństwa. Wezwałem policje, dostał 500 zł mandatu i 6 pkt karnych. Wczoraj...
§ długie serwisowanie telefonu (odpowiedzi: 1) Witam. 5 maja oddałem telefon na gwarancję. Kupiłem go przez sklep internetowy, odesłanie na gwarancję polegało na tym że sklep wysyła kuriera do...
§ Serwisowanie laptopa (odpowiedzi: 29) Witam Was serdecznie... na początku - rok temu kupiłem laptopa dell-a Vostro 3450, od pewnego czasu dzieję się cuda (na matryca pojawiają się...
§ wymiana wadliwego laptopa firmy Toshiba na nowy (odpowiedzi: 6) Witam, W wielkim skrócie mój problem sprowadza się do tego, że zakupiony niecałe 2 lata temu przeze mnie laptop co chwilę ma jakąś usterkę. Był...
§ Gwarancja laptopa toshiba (odpowiedzi: 5) Posiadam laptopa marki TOSHIBA. Szwankowała bateria - nie ładowało jej tak jak należy przez co trzymała wyłącznie 10 minut. Opinia serwisu:...
§ Ps3-ciągłe serwisowanie (odpowiedzi: 1) witam kupiłem ps3 w mediaexpert i ciągle się psuje oddaje do serwisu(gwarancja) naprawiają nieodpłatnie i tak co chwile.CZY MAM PRAWO ŻĄDAĆ WYMIANY...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:00.