Witam,
dzisiaj odebrałam prywatne polaczenie od operatora sieci play, informowali mnie o nowym konkursie, wiadomość była automatyczna, głos proponowal w nim udział i nakazywał wcisnąć przycisk (1) aby dowiedzieć się więcej na ten temat. pozniej okazuje sie ze wciskajac ten przycisk zaakceptowałam usługę i dostałam sms potwierdzającego ze kosztowało mnie to 4,88 zł. podczas polaczenia nie zostałam poinformowana o kosztach ani innych konsekwencjach. poza tym w 5sek po zakonczeniu polaczenia dostałam smsa o nastepujacej tresci: witaj w konkursie jesienna fiesta- auto marzen w play. otrzymasz 1sms dziennie warty 5000pkt. 4,88zł z vat za sms. dezaktywacja : pisz STOP AUTO na 60440. Nawet nie napisali ile kosztuje sms dezaktywacyjny. juz zaczynałam pisac gdy dostałam kolejna wiad. ze otrzymałam 5000pkt i pobrano mi 4,88zł. ten sms przyszedl 7 sek po wczesniejszym. regulamin tego konkursu jest na stronie:
http://www.playmobile.pl/resources/p...zen_w_Play.pdf
Poza tym jesli nie zdeaktywujesz usługi potracaja pieniadze codziennie.
I teraz moje pytanie. czy to wszystko jest zgodne z prawem? czy moga sobie pozwalac na taka bezczelnosc? ja zapłacilam ok 5 zł, co nie jest suma wielka, ale jesli nabiara tak polowe klientów play to suma juz smieszna nie jest...
co mozna w takim przypadku zrobic? os z obsługi klienta maja to w nosie, w koncu oni tam tylko pracuja.