"rękojmia" wg. Apple.
Witam serdecznie,
Niedawno wymieniono mi w salone Orange iPhona 3GS na nowego. Z tego co się orientuję, wg nowej ustawy gwarancja (lub możliwość zgłoszenia niezgodności z umową - proszę mnie poprawić, bo już mi się to wszystko myli) powinna biec kolejne 2 lata, czyli od momentu otrzymania przeze mnie nowego sprzętu. Jednak zarówno w salonie Orange jak i w iSpocie (reseller Apple) powiedziano mi, że "gwarancja" nie zostaje przedłużona - liczy się data zakupu pierwszego iPhona, ponieważ zarówno Orange, jak i iSpot nie jest gwarantem, a jedynie pośrednikiem i oferuje jedynie RĘKOJMIĘ, której okes obejmuje 2 lata od zakupu pierwszego sprzętu, niezależnie czy zostanie on później wymieniony na nowy.
Jak to powinno wyglądać w świetle prawa? Chciałabym sprzedać iPhone, ponieważ kupuję 4, a nie chcę oszukać nabywcy.
|