Otrzymanie wadliwego produktu z "naprawy" - Forum Prawne

 

Otrzymanie wadliwego produktu z "naprawy"

Witam! Nie cały rok temu zakupiłem w sklepie internetowym airsoft-militaria.pl replikę karabinu HK-416. Niespełna miesiąc temu doznał on usterki (jak się okazało po wysłaniu produktu na gwarancji) mechanicznej przez co reklamacja została anulowana, więc zapłaciłem ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
09-11-2010, 19:55  
Cpt.Kopcio
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Otrzymanie wadliwego produktu z "naprawy"

Witam!
Nie cały rok temu zakupiłem w sklepie internetowym airsoft-militaria.pl replikę karabinu HK-416. Niespełna miesiąc temu doznał on usterki (jak się okazało po wysłaniu produktu na gwarancji) mechanicznej przez co reklamacja została anulowana, więc zapłaciłem koszty naprawy (mianowicie wymiany części).
Wczoraj odebrałem karabin przesłany na mój koszt (ze względu na dokupienie akcesoriów). Niestety okazało się ze karabin został źle poskładany, przez co możliwe jest dalsze uszkodzenie repliki podczas jej używania, a do tego nie działa tak jak powinien (usterka ta może spowodować uszczerbek na zdrowiu poprzez samoczynny wystrzał). Gdy napisałem do ich biura odpisali iż muszę wysłać ten karabin na własny koszt, twierdząc że jest to wina dostawcy, a karabin został przez nich dokładnie poskładany. Koszty te to około 25zł, martwi mnie to ze względu na to ze już raz musiałem im płacić za przesyłkę (a nie jestem osobą ze stałym dochodem), a oni wysłali mi wadliwy produkt.
Gwarancje mam jeszcze aktualną.
Może to w czymś pomoże, ale reklamacje w tym sklepie trzeba składać przez RMA, tzn "Dział reklamacji Airsoft-Militaria Jantroj Trading (RMA)" na którym jest napisany regulamin.
Chciałbym się dowiedzieć czy posławszy mi zepsuty produkt z "naprawy" muszę płacić im za przesyłkę, którą już raz musiałem opłacić.
Pozdrawiam!
Cpt.Kopcio jest off-line  
10-11-2010, 08:18  
Colder
Stały bywalec
 
Colder na Forum Prawnym
 
Posty: 10.770
Domyślnie RE: Otrzymanie wadliwego produktu z "naprawy"

To nie składać reklamacji z gwarancji tylko jako towar niezgodny z umową. Wtedy to oni ponoszą koszty wszystkie (łącznie z dostawą) jeśli reklamacja zostanie uznana.
http://forumprawne.org/prawa-konsume...onsumenta.html - tam Towar niezgodny z umową
Opisać cała sytuację, że dostał Pan karabin niezgodny z umową (źle poskładany) w wyniku ich działania.
Podstawa prawna - http://forumprawne.org/prawa-konsume...s-cywilny.html
Colder jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ "powinno" = "byłoby dobrze, gdyby" czy "bezwzględnie musi"? (odpowiedzi: 3) Pytanie: Co w języku prawnym dokładnie znaczy wyraz "powinno"? "Byłoby dobrze, gdyby" czy "bezwzględnie musi"? Dotyczy: Rozporządzenia ministra...
§ Odstąpienie od umowy z uwagi na "cechy specyficzne dla produktu" (odpowiedzi: 4) Witajcie 1.5 miesiąca temu kupiłem laptopa DELL XPS w jednym z elektromarketów. Urządzenie kosztowało blisko 10tyś zł, ale kupując urządzenie z...
§ Odsprzedaz produktu z informacja "not for resale"? (odpowiedzi: 1) Witam, Jakie jest Panstwa zdanie na temat handlowa handlowania produktami na ktorych jest oznaczenie " not for resale". Prowadze sklep w ktorym...
§ Sprzedaż poza allegro, a zwrot "wadliwego" towaru (odpowiedzi: 2) Witam, jakiś czas temu wystawiłem swój stary telefon na allegro i otrzymałem ofertę kupna poza allegro. Cena była odpowiednia tak więc się zgodziłem...
§ długość trwania "naprawy" u autoryzowanego dealere, nie mam samochodu! (odpowiedzi: 3) witam! niedawno zakupiłem nowy samochód (nietypowy bo elektryczny) - polisa AC wymagała aby w pojeździe był alarm. Udałem się do dealera celem...
§ Orange/kurier/serwis chyba "przepił" sprzęt oddany do naprawy (odpowiedzi: 2) Witam serdecznie. W dniu 24.09.2011 oddałem w salonie Orange router do naprawy w ramach gwarancji. Ponieważ funkcja sprawdzania statusu naprawy na...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:55.