Odmowa przyjęcia sprzętu do naprawy z tytułu niezgodności towaru z umową.
W sierpniu zakupiłem pamięć RAM we wrocławskim oddziale PROLine, która, jak się niedawno okazało, jest uszkodzona (komputer nie uruchamia się gdy jest włożona w gniazdo pamięci na płycie głównej). Zaniosłem ją do opolskiego oddziału sklepu w celu reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową i sprzedawca odmówił jej przyjęcia, ponieważ oni (tj. sklep w Opolu) są inną firmą niż oddział wrocławski w którym zakupiłem pamięć i to tam powinienem się udać z żądaniem naprawy, jeżeli chcę to mogę u nich zostawić kość w celu naprawy gwarancyjnej. Na pytanie dlaczego jest tak, że jeżeli chcę coś kupić czy oddać na reklamację z tytułu gwarancji to nie ważne miejsce, ważne żeby był to ich sklep a jeżeli korzystam z ustawy to muszę udać się do Wrocka uzyskałem odpowiedź, że oni ze sobą tylko współpracują, poza tym nie wiedzą czemu mają odpowiadać za sprzęt zakupiony gdzie indziej.
Biorąc pod uwagę fakt, że kilka razy udzielili mi błędnych informacji zastanawia mnie czy i tym razem mnie okłamali.
|