zasady traktowania klienta a reklamacja torebki - Forum Prawne

 

zasady traktowania klienta a reklamacja torebki

Witam, mam pytanie w związku z reklamacją torebki. Opiszę sytuację: 09 czerwca 2010 kupiłam skórzaną torebkę. Na początku grudnia zepsuł się suwak. SKlep daje gwarancję na rok. 14 grudnia złożyłam reklamację. Sprzedawca na druku reklamacyjnym ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
28-12-2010, 20:11  
uczaca sie
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie zasady traktowania klienta a reklamacja torebki

Witam,
mam pytanie w związku z reklamacją torebki. Opiszę sytuację:
09 czerwca 2010 kupiłam skórzaną torebkę. Na początku grudnia zepsuł się suwak. SKlep daje gwarancję na rok. 14 grudnia złożyłam reklamację.
Sprzedawca na druku reklamacyjnym wyznaczył upływ 14 dniowego terminu na dzień 28 grudnia (czyli nie liczył terminu od dnia następnego po dniu zdarzenia). Uważam w takim razie że jest to termin wiążący. Panie poinformowały mnie że gdyby reklamacja została rozpatrzona wcześniej to zadzwonią.
Do dnia 28 grudnia żadnego telefonu ze sklepu nie było.
W dniu wyznaczonym przez Sprzedawcę poszłam do sklepu po torbę. Okazało się, że torebki nie ma, bo producent jest z Łodzi i przyjeżdża w środy. Wg
Pani gdyby był z Warszawy to na 2 dzień otrzymałabym towar. I że przecież były święta (tylko że w tym roku wypadały w weekend).I że będzie do odbioru 29 grudnia. Niestety mnie nie będzie. Wg Pani to że producent jest z Łodzi i przyjeżdża w środy to "siła wyższa"....Poza tym przyjęła reklamację bo byłam miła i grzeczna. Bo na suwak reklamacji nie przyjmują bo to wada mechaniczna. Czyli gdybym była niemiła i niegrzeczna to by reklamacji nie
przyjęła. I że jestem taka młodziutka, one nie wiedzą o co mi chodzi i że śmiem cokolwiek kwestionować. Stwierdziła też że pieniędzy mi
nie zwrócą bo nie ma kierowniczki.
Poprosiłam Panią, żeby na druku reklamacyjnym napisała, że torba nie została wydana 28 grudnia. Nie zgodziła się. Napisała że : "reklamacja została
rozpatrzona pozytywnie w dniu 28.12.2010. Torba jest do odbioru w dniu 29.12.2010". Szkoda że nie będę mogła tego sprawdzić bo wyjeżdżam. 28 grudnia nikt do mnie nie zadzwonil i wychodzi na to że gdybym nie poszła tego dnia do sklepu to minąłby termin do poinformowania mnie o statusie reklamacji. Czy torbę powinny mi wydać do 28 grudnia albo najpóźniej 28? Pani powołała się na ustawę, że jest tam "dostarczyć decyzję" i "rozpatrzyć", a nic o wydaniu towaru.
Zastanawiam się nad skargą na niekompetencję pracowników i sposób/zasady traktowania klienta.
uczaca sie jest off-line  
28-12-2010, 20:38  
cedwah
Moderator
 
cedwah na Forum Prawnym
 
Posty: 13.466
Domyślnie RE: zasady traktowania klienta a reklamacja torebki

Reklamacja została złożona na podstawie gwarancji, czy ustawy o sprzedaży konsumenckiej? - to jest napisane na druku reklamacyjnym.
cedwah jest off-line  
28-12-2010, 20:55  
uczaca sie
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: zasady traktowania klienta a reklamacja torebki

na druku reklamacyjnym, właściwie zgłoszeniu reklamacyjnym nie ma napisanej podstawy.
to jest taki druk : Wydawnictwo Michalczyk i Prokop - produkty - grupy: druki akcydensowe - zastosowanie - inne druki - zgł.reklamacyjne (pionowe)
uczaca sie jest off-line  
29-12-2010, 15:09  
cedwah
Moderator
 
cedwah na Forum Prawnym
 
Posty: 13.466
Domyślnie RE: zasady traktowania klienta a reklamacja torebki

Myślę, że nie ma o co kopii kruszyć - reklamacja została uznana. Proszę odebrać torebkę po powrocie i napisać jakby coś było nie po ani myśli.
cedwah jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ reklamacja torebki. (odpowiedzi: 6) Witam serdecznie potrzebuję porad i pomocy otóż klientka kupiła u mnie w butiku torbę z ekoskóry dobrej gatunkowo po dwóch tygodniach przyniosła do...
§ Reklamacja torebki (odpowiedzi: 3) Moja dziewczyna kupiła torebkę w 11.2013 roku po 1,5-miesięcznym użytkowaniu torba przetarła się przy łączeniu rączki z torbą. Zaniosła ją do...
§ Reklamacja torebki (odpowiedzi: 1) Witam serdecznie, Bardzo proszę o pomoc w reklamacji torebki. Torebkę ze skóry ekologicznej zakupiłam 29 kwietnia 2011 roku na targowisku....
§ naruszenie zasady równego traktowania (odpowiedzi: 3) Witam Kilka dni temu, jeden z moich podwładnych, przez przypadek wygadał się o stawce swojego wynagrodzenia. Okazuje się, że jest ono tylko o 20 zł...
§ reklamacja torebki (odpowiedzi: 1) kilkanaście dni temu sprzedałam torebkę,kupujący po paru dniach przyszedł ,ze nie wziął paragonu,ja grzecznościowo napisałam na kartce,ze torebkę...
§ odszkodowania za naruszenie zasady równego traktowania w zatrudnieniu. (odpowiedzi: 1) Pozwałam szkołe w której pracowałam jako nauczyciel o odszkodowanie za naruszenie zasady równego traktowania w zatrudnieniu- odstąpiono od...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:37.