sklep internetowy nie chce uznać reklamacji - Forum Prawne

 

sklep internetowy nie chce uznać reklamacji

Witam. Kupiłam w sklepie internetowym lodówkę. W obecności kuriera obejrzałam ją, wszystko było ok. Gdy ją ustawiłam, zdjęłam folię ochronną okazało się, że ma szpecące porysowania, widoczne tylko pod odpowiednim kątem. Porysowania są widoczne na ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
18-01-2011, 11:03  
saeri
Początkujący
 
Posty: 10
Domyślnie sklep internetowy nie chce uznać reklamacji

Witam. Kupiłam w sklepie internetowym lodówkę. W obecności kuriera obejrzałam ją, wszystko było ok. Gdy ją ustawiłam, zdjęłam folię ochronną okazało się, że ma szpecące porysowania, widoczne tylko pod odpowiednim kątem. Porysowania są widoczne na barku i kostkarce, wykonanych z innego materiału niż cała lodówka. W piśmie odmawiającym uznania reklamacji sklep powołuje się na to, że o fakcie poinformowałam 17 dni później od odebrania towaru (wcześniej jej nie ustawiałam i nie myłam, bo mam remont, zrobiłam to dopiero jak już się nie brudziło w kuchni) i że nie mam protokołu szkody. Czy mogę powołać się w odwołaniu na wady ukryte, jak to "ugryźć"?, żeby uznali mi reklamację. Będę bardzo wdzięczna za pomoc
Pozdrawiam
saeri jest off-line  
18-01-2011, 11:26  
greg1003
Stały bywalec
 
Posty: 3.637
Domyślnie RE: sklep internetowy nie chce uznać reklamacji

Cytat:
Napisał/a saeri Zobacz post
Witam. Kupiłam w sklepie internetowym lodówkę. W obecności kuriera obejrzałam ją, wszystko było ok. Gdy ją ustawiłam, zdjęłam folię ochronną okazało się, że ma szpecące porysowania, widoczne tylko pod odpowiednim kątem. Porysowania są widoczne na barku i kostkarce, wykonanych z innego materiału niż cała lodówka. W piśmie odmawiającym uznania reklamacji sklep powołuje się na to, że o fakcie poinformowałam 17 dni później od odebrania towaru (wcześniej jej nie ustawiałam i nie myłam, bo mam remont, zrobiłam to dopiero jak już się nie brudziło w kuchni) i że nie mam protokołu szkody. Czy mogę powołać się w odwołaniu na wady ukryte, jak to "ugryźć"?, żeby uznali mi reklamację. Będę bardzo wdzięczna za pomoc
Pozdrawiam
Nie wygrasz.
Po takim czasie, nie udowodnisz, że to nie ty spowodowałaś rysy.
greg1003 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Czy sklep internetowy można uznać za środek masowego komunikowania. (odpowiedzi: 7) Tak jak w tytule, czy sklep internetowy można uznać za środek masowego komunikowania, nie chodzi o portal internetowy, stronę internetową, facebook...
§ sklep internetowy-nie chcą uznać wymiany towaru (odpowiedzi: 2) Witam, odesłałam do sklepu internetowego zakupiony towar celem wymiany. Dołączyłam oryginał paragonu. Wysyłając w pośpiechu, nie skserowałam....
§ sprzedawca nie chce uznać reklamacji (odpowiedzi: 1) witam mam taki problem dałem samochód do mechanika by wyciemnił mi rozrząd oraz i pozostałe paski po przejechaniu 130 kilometrów pasek uległ...
§ Rozklejone buty - sklep nie chce uznać rękojmi (odpowiedzi: 10) Witam Dnia 28 października 2009r. kupiłam kozaki znanej i ceniącej się podobno firmy..... za jedyne 299zł. Po dwóch miesiącach noszenia na zmianę z...
§ już po gwarancji, sklep nie chce uznać rękojmi. (odpowiedzi: 9) Witam, Zakupiłem myszkę komputerową w sierpniu 2008. Nieszczęśliwie, we wrześniu tego roku, zepsuła się rolka myszki. Gwarancja producenta i...
§ Serwis nie chce uznać reklamacji. (odpowiedzi: 1) Witam! Mam pewien problem. W lutym tego roku zakupiłem nowy telefon marki Sony Ericsson. Już przy pierwszym uruchomieniu zauważyłem jego wadę. Na...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:39.