Nie nam oceniać szanse na pozytywne rozpatrzenie przez serwisanta. Są jednak dwie kwestie.
Umowa gwarancyjna i wg niej serwisant Pani powinien naprawić ten telewizor - prosze dokładnie się z tą gwarancją zapoznać, zwrócić uwage na terminy etc. Odpowiada przed Panią gwarant.
Ma Pani zamiast reklamacji gwarancyjnej do reklamacji ustawowej która reguluje ustawa niżej:
http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/465_u.htm
tutaj odpowiada przed Panią sprzedawca, który potem sam rozlicza się z dalszymi osobami naprawiającymi sprzet. JEst to tzw. towar niezgodny z umową - więcej o niej jest na forum, prosze poszukać bo jest tego sporo (wzasadzie w każdym temacie :P). Prosze zwrócić uwage na daty, które sa korzystniejsze.
Trzeba pamietac ze to do klienta nalezy ocena którą reklamacje złozy, bedzie to tez uzaleznione od tego do kogo się zgłosi. Gwarnacja do gwarnata a ustwa do sprzedawcy.