Rezygnacja z zamówienia
Witam!
W niedzielę, 13.02.2010 o godz. 22, zamówiłem w sklepie internetowym zewnetrzny dysk twardy. Wybrałem opcje odbioru osobistego, przy której można zaplacić za towar przy odbiorze). Po chwili otrzymałem mejla z informacja, że oferta kupna została złozona. W poniedzialek, 14.02, dostałem mejla:
"Witam
Oferta została przekazana do oddziału w dniu dzisiejszym.
Bardzo proszę o bezpośredni kontakt z naszym oddziałem i umówienie się ze sprzedawcą na termin odbioru zakupionego sprzętu.
Przy odbiorze sprzętu należy powołać się na numer oferty.
Dane kontaktowe znajdzie Pan/Pani w zakładce KONTAKT.
Czas oczekiwania należy ustalić z wybranym oddziałem, towar jest zamawiany z hurtowni i nie jest on zawsze dostępny od ręki."
Skontaktowałem się z oddzialem i powiedziano mi, że dysk będzie do odbioru we wtorek - 15.02. We wtorek okazało się że dysku jeszcze nie ma i będzie w środę. W środe też go nie było. Sprzedawca powiedział, że sie skontaktuje jak dysk dojedzie. Do dziś się nie odzywał; zadzwoniłem i powiedział mi, że dysku jeszcze nie ma i że prawdopodobnie będzie w poniedziałek.
Moje pytanie: Czy mogę zrezygnować bez jakichkolwiek konsekwencji?
Pozdrawiam.
|