Reklamacja - CASTORAMA
Witam.
Zakupiłem w castoramie myjkę Karcher. Po 7 m-c sporadycznego użytkowania popsuł się jeden z pistoletów myjących. Chcąc reklamować popsuty pistolet kazano przywieźć mi cały sprzęt (cena pistoletu ok. 200zł a myjki 3,500zł). Sprzęt zawiozłem, reklamowałem. Gdy zgłosiłem się po odbiór, pistolet został wymieniony na nowy (dodam że była do już 2 reklamacja tego pistoletu) ale okazało się że została połamana obudowa myjki (oddałem myjke w stanie bardzo dobrym a powróciła w stanie fatalnym). Pracownik CASTORAMY stwierdził, że reklamacja została zrealizowana a połamana obudowa to już nie ich sprawa bo urządzenie zostało dostarczone bez opakowania. Z dokumentów serwisu Karcher wynika, że myjka do nich dotarła już połamana.
Odmówiłem odbioru uszkodzonej myjki.
I teraz pytanie: Co z tym fantem mogę zrobić?
Proszę o szybką odpowiedź, gdyż mam określony czas na odbiór reklamacji (później naliczają za przechowanie)
|