Reklamacja -Ustawa Konsumencka
Witam
reklamowałem klosz od lampy z ,którego schodzi farba żądając WYMIANY
po 21 dniach (wcześniej nie miałem czasu ) stawiłem się po odbiór- od sprzedawcy nie otrzymałem w między czasie żadnej informacji
Art. 8.
3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
I tak właśnie się stało ale.... Sprzedawca oświadczył zarazem,iż mój klosz jeszcze nie dotarł i bliżej nie jest w stanie określić kiedy będzie
4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie ma on prawo odstąpić od umowy;
No i tu moje pytanie - JAK DŁUGO TRWA TEN ODPOWIEDNI CZAS ? i kto go określa ?
Sprzedawca twierdzi, iż rozpatrzył reklamację zgodnie z moim życzeniem ,a ustawodawca nie określił czasu w ,którym muszę otrzymać reklamowany produkt
Czyli spuścił mnie w kanał i grzecznie muszę czekać - czy TAK ??
|