Rękojmia - wada wykryta po kilku dniach
Dzień dobry,
Moja sprawa wygląda tak.
W piątek 25 marca za pośrednictwem serwisu Allegro kupiłem obiektyw do aparatu. W ten sam dzień osobiście odebrałem go u sprzedawcy w jego sklepie stacjonarnym. W sklepie miałem parę chwil na podpięcie obiektywu do mojego aparatu aby zobaczyć czy wszystko gra. Stwierdziłem że wszystko jest ok, podpisałem fakturę (bo zakup był na firmę) i zabrałem sprzęt do domu. Dopiero w domu, po wnikliwych testach zauważyłem że w obiektywie napęd AF nie działa tak jak powinien (bardzo często nie jest w stanie poprawnie ustawić ostrość).
I właśnie chciałbym się dowiedzieć co mogę w takiej sytuacji zrobić?
Czy mogę skorzystać z rękojmi i żądać wymiany obiektywu na nowy?
Czy to że zakup był na firmę ma jakieś znaczenie dla postępowania?
Z góry dziękuję za pomoc.
|