Reklamacja oraz zwrot pieniędzy.
Jakiś czas temu zamówiłam na pewnej stronie internetowej oferującej rożnego rodzaju produkty kolczyk w cenie 19 zł. Za przesyłkę zapłaciłam dodatkowo 8 zł. Produkt doszedł do mnie uszkodzony więc odesłałam do sprzedającego kolczyka razem z rachunkiem oraz powiadomiłam go o tym w mailu. Przesyłka w której zwracałam produkt była na koszt sprzedającego i wynosiła 17 zł. Oczekiwałam wymiany towaru, lecz sprzedający stwierdził, ze nie ma takiej możliwości. Zażądałam zwrotu pieniędzy ale otrzymałam jedynie 19 zł za sam kolczyk a dodatkowych 8 zł za przesyłkę już nie. Sprzedawca tłumaczył to tym, że już "zwrócił" mi pieniądze bo zapłacił za paczkę zwrotną z uszkodzonym produktem. Czy miał prawo do takiej argumentacji i nie zwrócenia mi reszty kwoty?
|