Reklamacja Operator sieci kablowej
Witam.
Od pewnego czasu jestem nowym abonentem jednej z sieci kablowych Przejście do niej wymagało zrezygnowania (wypowiedzenia) usług u poprzedniego operatora były to 3 usługi (TV Internet Telefon z przeniesieniem numeru).
Jak mnie przekonywał handlowiec obecnego operatora najszybciej i najwygodniej będzie gdy oni to zrobią za mnie a ja podczas podpisywania umowy wydam odpowiednie upoważnienia do tych czynności. W celu zapewnienia czasu nowemu operatorowi umowę i upoważnienia podpisałem w pierwszej połowie miesiąca (operator miał ponad 2 tygodnie na załatwienie wypowiedzenia u starego operatora) Oczywiście wiedziałem i liczyłem się z miesięcznym okresem wypowiedzenia u starego operatora wszystko pod warunkiem jeśli wypowiedzenie jest złożone do końca miesiąca.
Niestety widać dla operatora tak długi czas nie wystarczył na dopełnienie obiecanych zobowiązań. Tzn 2 usługi zostały wypowiedziane już 2 dni po wizycie handlowca ale wypowiedzenie telefonu utknęło w biurze (u Pań jedzących pączki?) i zostało wysłane dopiero na początku następnego miesiąca. Zaskutkowało to przedłużeniem oczekiwania na wypowiedzenie o prawie miesiąc.
W związku z tym poprzedni operator zgodnie z planem odłączył mi 2 usługi na ostatnia czyli telefon przesłał mi nową fakturę naliczoną wg nowego cennika bez promocji (miesięczny abonament telefoniczny 100zł)
Nie trudno zauważyć że ta sytuacja wynikła z zaniedbania nowego operatora i w tej sprawie złożyłem REKLAMACJĘ .
Zażądałem zadośćuczynienia w kwocie 100zł czyli abonamentu za telefon. Sprawa wydawała się dość prosta i logiczna narazili mnie na dodatkowe koszty u starego usługodawcy...
Dostałem odpowiedz w której uznali swoją winę i wydali decyzję "ODSZKODOWANIA" ale w wysokości ceny ich miesięcznego abonamentu za telefon a że usługi mam u nich w promocji to abonament ten wynosi UWAGA 0.02zł (nie ukrywam że znając poziom obsługi tej firmy spodziewałem się takiego obrotu sprawy)
I teraz pytanie do was! Co dalej robić? Odwołać się od decyzji i straszyć ich sądem? Czy taka ewentualna sprawa jest do wygrania łącznie z zadośćuczynieniem? W końcu nowy operator przyznał się do winy tylko coś nie zdaje sobie sprawy że ich zaniedbania naraziły mnie na dodatkowe koszty na które się nie godzę.
Nadmienię że po instalacji modemu nowego operatora nie mailem nawet technicznej możliwości używać telefonu ze starym numerem
Z góry dziękuję za porady.
Pozdrawiam.
|