Reklamacja NEONET - Forum Prawne

 

Reklamacja NEONET

Witam Niecały rok temu kupiłem kino domowe o wartości ponad 3,5tyś złotych ok 1,5 miesiąca temu po prostu przestało działać po czym zacząłem szukać dokumentów. Okazało się że nie posiadam żadnej karty gwarancyjnej tylko paragon ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:

  • § Sprzedaż telefonu po upadku.
    Witam, sprzedałem na allegro w dziale uszkodzone telefon po upadku. W opisie aukcji napisałem że wyświetlacz jest...
  • § Druga reklamacja telefonu
    Witam, W grudniu tego roku zakupiłam w Biedronce telefon. W czerwcu został zgłoszony do Biedronki na reklamację...
  • § Oszustwo na Allegro.
    Witam! W dniu dzisiejszym mój znajomy zakupił klucz do gry na Allegro, który jest wykorzystany, czy da się...

Odpowiedz
 
09-08-2011, 21:33  
aneszko@interia.pl
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Reklamacja NEONET

Witam
Niecały rok temu kupiłem kino domowe o wartości ponad 3,5tyś złotych ok 1,5 miesiąca temu po prostu przestało działać po czym zacząłem szukać dokumentów. Okazało się że nie posiadam żadnej karty gwarancyjnej tylko paragon a sklep w którym kupiłem jest zlikwidowany.
Popsute kino domowe zapakowane w oryginalne kartony zaniosłem do tego samego sklepu pod tym samym szyldem NEONET sklep z wielkim uporem przyjął, wydając dokument przyjęcia towaru i po 1,5 miesiącu dostałem sprzęt z serwisu bez żadnego protokołu naprawy który tak naprawdę nie został wogle naprawiony wręcz przeciwnie został jeszcze bardziej uszkodzony. Tego samego dnia został jeszcze raz dostarczony do sklepu. Serwis nie chciał przyjąć towaru ponownie ponieważ twierdzili że został on poprawnie naprawiony i działał po czy mówił że nie przyjmie gdyż nie mamy żadnej gwarancji, naprawić może ale odpłatnie tylko tu nie chodzi o małe pieniądze. Co mam zrobić by odzyskać poprawnie naprawiony sprzęt i działający gwarancyjne bądź odzyskać pieniądze i niemieć nic więcej do czynienia z tym sklepem.
aneszko@interia.pl jest off-line  
Linki sponsorowane
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Gwarancja NEONET (odpowiedzi: 2) Witam, otóż w sobotę odkupiłem od mojego znajomego telefon, który na następny dzień przestał działać ( płyta główna telefonu siadła ) w pudełku od...
§ Zwrot w 10 dni NEONET (odpowiedzi: 1) Cześć!, Mam problem ze zwrotem sprzętu do sklepu NEONET i potrzebuję porady. 16.10.2014 Odebrałam w sklepie opiekacz, który zamówiłam przez...
§ Reklamacja Neonet (odpowiedzi: 1) Witam, chciałabym się dowiedzieć, ile czasu ma sklep na rozpatrzenie mojej gwarancji oraz na zwrot sprzętu/gotówki? Zgłosiłam usterkę w myszce...
§ reklamacja Neonet (odpowiedzi: 1) witam mam taki problem kupilem dwa dni temu na raty laptop w sklepie stacjonarnym wszystko działało poprawnie do momentu gdy chciałem włożyć płyte do...
§ Problemy z reklamacją NEONET (odpowiedzi: 5) Witam! Mam pewne problemy z reklamacją przedmiotu - pendrive'a - którego zakupiłem 11 marca w sklepie internetowym firmy NEONET. Opiszę dokładnie...
§ Problem z gwarancją NEONET (odpowiedzi: 3) Witam Mam taki problem, a dokładniej moja dziewczyna. Mianowicie rok temu kupiła telefon w sklepie NEONET. Telefon ma 2 lata gwarancji i dziś...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:40.