Interpretacja listu z serwisu gwarancyjnego - Forum Prawne

 

Interpretacja listu z serwisu gwarancyjnego

Witam, jakiś czas temu popsuł się mi w laptopie port audio, wypadła malutka obwódka, po podłączeniu słuchawek przerwywało, no ale nic. Następnie posypał się dysk i pasek łączący z matrycą, odesłałem laptopa, pan przez tel ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
24-08-2011, 18:10  
wojtekrk
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Interpretacja listu z serwisu gwarancyjnego

Witam, jakiś czas temu popsuł się mi w laptopie port audio, wypadła malutka obwódka, po podłączeniu słuchawek przerwywało, no ale nic. Następnie posypał się dysk i pasek łączący z matrycą, odesłałem laptopa, pan przez tel powiedział, że wymienią w ramach gwarancji paski i dysk, natomiast port to uszkodzenie mechaniczne i że to naprawią za zapłatą jeśli będe chciał, musze tylko czekać na wycenę... Wycena przyszła w mailu :

Szanowni Państwo

Informuję, iż w/w sprzęt ma uszkodzoną mechanicznie płytę główną (uszkodzone gniazdo słuchawkowe). Usterka nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej.
Koszt części wraz z usługą wynosi: 808,86 zł
Naprawa gwarancyjna: dysk twardy i kabel od matrycy.

Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana pod warunkiem zgody na naprawę pogwarancyjną.

Uszkodzenie mechaniczne
uszkodzone gniazdo Audio
2011-08-12

Naprawy POGWARANCYJNE

MB JIWA4 GL40 LOW 4CELL 461560
MAINBOARD

NAPRAWY GWARANCYJNE

HDD HTS543232A7A384 5400RPM 320G
HDD

CABLE LCD ASM FOR DOVER
CABLE


Koszt naprawy pogwarancyjnej wyniesie: 808,86 zł
W przypadku rezygnacji z naprawy Klient zobowiązany jest do zapłaty kosztów diagnozy i logistyki w wysokości: 0 zł
Wycena jest ważna 7 dni


I co ja mam teraz zrobić, czy dobrze rozumiem, że nagle nie naprawią mi tego co mi sięnależy za darmo, jeśli nie zapłacę 800zł za "głupi" port audio ?
Proszę o pomoc i pozdrawiam
wojtekrk jest off-line  
24-08-2011, 22:59  
nomnes
Przyjaciel forum
 
nomnes na Forum Prawnym
 
Posty: 21.165
Domyślnie RE: Interpretacja listu z serwisu gwarancyjnego

Hmmm... pomocy należałoby poszukać na początek w karcie gwarancyjnej, która określa warunki gwarancji. Jeśli gwarant nie wspomina, że może warunkować dokonanie naprawy gwarancyjnej wcześniejszym wykonaniem naprawy pogwarancyjnej to musisz zapłacić lub zrezygnować.

Jeśli nie ma o tym mowy to powinni przynajmniej wykonać naprawę gwarancyjną.
nomnes jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Brak odpowiedzi - zwrot laptopa z serwisu gwarancyjnego (odpowiedzi: 2) Tak jak w temacie mam problem z zwrotem laptopa Lenovo z serwisu gwarancyjnego Lenovo w Niemczech, w którym przebywa laptop, a mianowicie kończyła mi...
§ Interpretacja listu z prokuratury (odpowiedzi: 7) Witam. Pół roku temu zostałem zatrzymany przez policję, postawili mi dwa zarzuty: Czynna napaść na funkcjonariusza policji (jak się nie mylę to art...
§ Reklamacja usług serwisu gwarancyjnego... Pomocy. (odpowiedzi: 1) Witam Dnia 2011-09-26 zakupiłem telefon Sony Ericsson Xperia Arc w salonie Plusa. Telefon sprawował się dobrze, lecz po około 10-ciu miesięcy...
§ Reklamacja towaru, niekompetencja serwisu gwarancyjnego (odpowiedzi: 6) Witam, Piszę do Was z następującym problemem. Na początku sierpnia br. zamówiłem w znanej firmie komputerowej netbooka. Komputer był u mnie...
§ Dodatkowe koszty serwisu gwarancyjnego. (odpowiedzi: 3) Witam, Otóż mam pewnego rodzaju zakłopotanie. Kupiłem towar, w moim mniemaniu zepsuty, jednak jeśli okaże się, że nie miałem racji poniosę koszty w...
§ brak gwarancji i serwisu gwarancyjnego (odpowiedzi: 10) Witam. Zakupiłam urządzenie do masażu tzw. rollen. W czasie rozmów przed zakupem firma zaproponowała mi zakup urządzenia bez faktury, obniżając w ten...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:41.