Sprzedaż modemu bez simlocka, który okazał się z simlockiem. Co zrobić?
Witam! Jakieś 1,5 miesiąca temu sprzedałem jako osoba prywatna za pośrednictwem Allegro modem, ktory był używany przez okres 2 lat, co zaznaczyłem w aukcji. W aukcji opisalem, ze modem jest prawdopodobnie bez simlocka. Nie wiem jak to sie dokladnie sprawdza, ale ja sprawdzalem dwie karty z roznych sieci i dzialało wszystko. Podczas wysylki zauwazylem pare wad i wymienilem go w salonie na nowy, dopoki mialem jeszcze gwarancje. Wyslalem go klientowi, ktory ma zarejestrowane konto na osobe prywatna, ale dane do wysyłki podał na firmę. Niestety okazało się, że router ma simlocka. Klient próbował go ściągnąć w salonie oraz różnych punktach serwisowych, ale niestety nie udało mu się. Po miesiącu poinformował mnie, że nie jest w stanie usunąć wady. Proszę mi powiedzieć co mogę w tej sytuacji zrobić?Chciałbym wiedzieć jak ta sprawa ma się od strony prawnej? Muszę przyjąć zwrot towaru i zwrócić klientowi pieniążki? Z góry dziękuje za odpowiedź.
|