Prędkość łącza inna niż w umowie + niezgodność towaru
Witam
mam pytania odnośnie dwóch sprawn
1. Czy reklamując tpwar z tytułu niezgodności towaru z umową muszą odesłać cały zestaw, czy tylko te elementy, które są uszkodzone?
2. Czy reklamując mogę "kolejkować żadania", np. zażądać wymiany, lecz jeśli okażę się niemożliwa obniżenia ceny, czy muszę się zdecydować na jedno?
3. Znajomy ma podpisaną umowę z dostawcą internetu na szybkość 6 Mb/s, jednak przy sprawdzaniu prędkości (za pomocą ich własnej strony), pokazuje prędkość ok. 4 Mb/s. Umowa zawarta została w marcu. Problem został zauważony w kwietniu i tego samego miesiąca znajomy złożył reklamacje telefonicznie. Dostawca przyjął to zgłoszenie i obiecał naprawę, ale nic się nie zmieniło. Ogólnie dzwonił trzy razy (ostani raz w czerwcu, wszystko bieżącego roku), ale za każdym razem to samo. Czy w takiej sytuacji można odstąpić od umowy bez płacenia tysięcznych kar?
|