Wprowadzenie w błąd klienta - Forum Prawne

 

Wprowadzenie w błąd klienta

Witam, Na etykietce pod produktem w drogerii istniała informacja NAGRODA 349 pkt z kartą stałego klienta. W związku z tym zrozumiałem, że za ten zakup należą mi się dodatkowe punkty. Ok, kupiłem to. Po powrocie ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
18-09-2011, 16:44  
siwek90
Początkujący
 
Posty: 4
Domyślnie Wprowadzenie w błąd klienta

Witam,
Na etykietce pod produktem w drogerii istniała informacja NAGRODA 349 pkt z kartą stałego klienta. W związku z tym zrozumiałem, że za ten zakup należą mi się dodatkowe punkty. Ok, kupiłem to. Po powrocie do domu zalogowałem się na swoje konto, żeby sprawdzić czy faktycznie bonus został mi naliczony. Niestety tak się nie stało. Napisałem więc do punktu obsugi klienta maila z pytaniem dlaczego tak się stało. Otrzymałem odpowiedź, że źle zinterpretowałem napis na etykietce, ponieważ ma on informować o tym, że produkt ten można nabyć za 349 pkt uzbieranych na karcie. W związku z tym mam pytanie - czy nie jest to wprowadzenie klienta w błąd? Przeciez na etykiecie ewidentnie widnieje napis NAGRODA co sugeruje, że dostanę dodatkowe punkty. Gdyby wszystko zostało jaśniej opisane problemu zapewne by nie było, ale czuję się oszukany. Czy mam podstawy prawne aby domagać się chociaż naliczenia dodatkowych punktów? Bardzo proszę o pomoc.
siwek90 jest off-line  
18-09-2011, 22:27  
nomnes
Przyjaciel forum
 
nomnes na Forum Prawnym
 
Posty: 21.165
Domyślnie RE: Wprowadzenie w błąd klienta

A co na to regulamin promocji i naliczania punktów?
nomnes jest off-line  
19-09-2011, 11:47  
siwek90
Początkujący
 
Posty: 4
Domyślnie RE: Wprowadzenie w błąd klienta

W regulaminie znalazłem jeden punkt, który mógłby być ustosunkowaniem do w/w sytuacji:
5.4 Organizator zastrzega, iż w zależności od konkretnych akcji promocyjnych wartość punktów przyznawanych może się zmieniać. Podczas specjalnych promocji Organizator może przyznawać Uczestnikom dodatkowe punkty.

Poza tym nie ma nic o etykietkach pod produktami.
siwek90 jest off-line  
19-09-2011, 11:51  
nomnes
Przyjaciel forum
 
nomnes na Forum Prawnym
 
Posty: 21.165
Domyślnie RE: Wprowadzenie w błąd klienta

No to może na stronach www organizatora?
nomnes jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Wprowadzenie klienta w błąd (odpowiedzi: 4) Witam, proszę o pomoc w jaki sposób mogę odebrać wpłaconą zaliczkę. Sytuacja wygląda następująco. W salonie optycznym dokonałem zakupu okularów...
§ wprowadzenie klienta w bład (odpowiedzi: 2) Kupiłam obuwie w jednym z salonów Badura. Po miesiącu skóra odeszła przy metalowej klamrze. Oddalam obuwie do reklamacji oczywiście została nieuznana...
§ Wprowadzenie klienta w błąd. (odpowiedzi: 8) Witam, w sklepie internetowym kupilam wózek dziecięcy za który cena (na stronie sklepu i w mailu potwierdzającym zamówienie) wynosiła 17zł plus...
§ Czy to wprowadzenie klienta w błąd ? (odpowiedzi: 1) Dzień dobry, jeśli to niewłaściwy dział, proszę o przeniesienie. Sprawa raczej interesuje mnie "dla zasady" Korzystałem z firmy, która...
§ Wprowadzenie klienta w błąd (odpowiedzi: 2) Witam,moja siostra zrobiła wycenę domu(potrzebowała jej do otrzymania kredytu), otrzymanie tego dokumentu jest dość kosztowne, więc pytała się...
§ Wprowadzenie w błąd klienta (odpowiedzi: 1) Wysłany: 05.10.2007, 13:20 Temat postu: WPROWADZENIE w błąd klienta ...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:30.