Wprowadzenie w błąd klienta
Witam,
Na etykietce pod produktem w drogerii istniała informacja NAGRODA 349 pkt z kartą stałego klienta. W związku z tym zrozumiałem, że za ten zakup należą mi się dodatkowe punkty. Ok, kupiłem to. Po powrocie do domu zalogowałem się na swoje konto, żeby sprawdzić czy faktycznie bonus został mi naliczony. Niestety tak się nie stało. Napisałem więc do punktu obsugi klienta maila z pytaniem dlaczego tak się stało. Otrzymałem odpowiedź, że źle zinterpretowałem napis na etykietce, ponieważ ma on informować o tym, że produkt ten można nabyć za 349 pkt uzbieranych na karcie. W związku z tym mam pytanie - czy nie jest to wprowadzenie klienta w błąd? Przeciez na etykiecie ewidentnie widnieje napis NAGRODA co sugeruje, że dostanę dodatkowe punkty. Gdyby wszystko zostało jaśniej opisane problemu zapewne by nie było, ale czuję się oszukany. Czy mam podstawy prawne aby domagać się chociaż naliczenia dodatkowych punktów? Bardzo proszę o pomoc.
|