Uszkodzenie telefonu w serwisie gsm
Witam.
Mam następujący problem:
05.09.2011r. oddałam do serwisu gsm dwa telefony Iphone w celu przełożenia wyświetlacza z jednego do drugiego. Telefon, który chciałam naprawić miał pęknięty wyświetlacz, ale normalnie funkcjonował i reagował na dotyk. Drugi telefon reagował jedynie po podpięciu pod komputer, ale wyświetlacz był w 100% sprawny.
Po kilku telefonach z mojej strony dowiedziałam się, że wyświetlacze mają inną rezystencję i po przełożeniu telefon nic nie wyświetla. Przy oddawaniu telefonów do naprawy serwisant sprawdził nr serii w obu Iphonach i powiedział, że nie będzie problemu. Dziś (27.09.2011r.) po kolejnym moim telefonie poinformowano mnie, że serwisant "się poddał" i mam odebrać telefony. Okazuje się, że w chwili obecnej nie działa żaden z nich. Nie odebrałam ich jeszcze, zasięgnęłam opinii innych serwisów i dowiedziałam się, że prawdopodobnie przy przekładaniu wyświetlacz uległ uszkodzeniu poprzez niedelikatne obchodzenie się z nim. Chciałabym się dowiedzieć co mogę zrobić, aby odebrać telefony przynajmniej w stanie nie gorszym, niż w momencie oddawania ich do naprawy (czyli jeden normalnie działający). Czy istnieje jakiś przepis, na który mogę się powołać w tej sytuacji?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
|