Reklamacja telefonu przez konsumenta
Witam
Mam do was prośbę o pomoc odnośnie reklamacji telefonu komorkowego w salonie. Sytuacja wyglądała tak:
21.08.2011 złożyłem reklamację na telefon ze względy na to, że po podłączeniu do ładowarki nie ładował się. Pani spisała reklamację i wszystko wydawało się oki. Następnie po 3 dniach napisała smsa ze serwis domaga sie ladowarki. Więc ja doniosłem. Minęło 2 tygodnie od czasu złozenie reklamacji wiec poszedłem spytac sie co i jak. Pani powiedziala ze reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie i ze bedzie wymiana na nowy. I od tego momentu zaczely sie schody. Juz ponad 2 tygodnie czekam na to zeby wydać mi nowy telefon zawsze jest tak, że nie przyszedł on jeszcze z centrali etc ze zadzwonie za 3 dni pozniej za 5 itd. i nic nie zapowiada sie na to zeby to mialo nastapic w najblizszym czasie .... czy maja oni do tego prawo zeby odkladac to w nieskonczonosc?
|