Problem z zakupami w sklepie internetowym - Forum Prawne

 

Problem z zakupami w sklepie internetowym

Witam, Zamówiłem dwa produkty w sklepie internetowym. Otrzymałem wiadomość zwrotną ze sklepu na maila o poprawności przeprowadzenia zamówienia, wyszczególnione nazwy produktów, ich ceny, sumę do zapłaty wraz z wliczonymi kosztami transportu jaki wcześniej wybrałem oraz ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
30-09-2011, 12:55  
kapitanborsuk
Początkujący
 
Posty: 7
Domyślnie Problem z zakupami w sklepie internetowym

Witam,

Zamówiłem dwa produkty w sklepie internetowym. Otrzymałem wiadomość
zwrotną ze sklepu na maila o poprawności przeprowadzenia zamówienia,
wyszczególnione nazwy produktów, ich ceny, sumę do zapłaty wraz z
wliczonymi kosztami transportu jaki wcześniej wybrałem oraz rodzaj
płatności: przelew. Nazwy produktów były poprawnie podane, ceny
również zgodne z podanymi na stronie internetowej sklepu. Na stronie
nie było żadnej informacji o dostępności produktów. Następną wiadomość
jaką miałem dostać ze sklepu to informacja o terminie realizacji
zamówienia oraz numer konta bankowego na które powinienem dokonać
wpłaty. Na drugi dzień chwile po tym jak cena jednego z produktów
została zmieniona na stronie sklepu otrzymałem wiadomość, że jeden z
produktów którego cena nie uległa zmianie będzie dostępny u producenta
dopiero pod koniec października, a drugi produkt którego cena nagle
wzrosła z 49 zł do 649 zł również jest nie dostępny i zostaje na razie
wycofany z oferty mimo iż na stronie sklepu można go teraz zarezerwować
ale już w zmienionej cenie. Na stronie sklepu istnieją produkty niedostępne,
istnieje jasna informacja kiedy mogą być dostępne a zamiast przycisku
"do koszyka" jest przycisk "rezerwuj". Ten produkt, którego cenę zmienili
po tym jak go zamówiłem jest teraz możliwy do zarezerwowania. Sklep na
swojej stronie w zakładce "Twoje prawa" jasno stwierdza, że jeśli pojawił się
błąd w cenie produktu klient jest informowany o tym fakcie telefonicznie.
Tekst ze strony sklepu: "W przypadku wystąpienia tego typu problemu
klient jest informowany, o tym fakcie podczas telefonicznej rozmowy
weryfikacyjnej". Nikt ze sklepu do mnie nie dzwonił, nie informował
mnie o błędzie w cenie produktu nawet za pomocą maila. Czy sklep w
takiej sytuacji może tak po prostu wycofać się z realizacji
zamówienia? Czy mam prawo domagać się realizacji takiego zamówienia
nawet z opóźnieniem? Co powinienem zrobić w takiej sytuacji jeśli
bardzo zależy mi na tych dwóch produktach i to w takiej cenie w jakiej
dokonałem zamówienia?

Chyba juz sam sobie odpowiedziałem na pytanie co z tym zrobic i jakie mam mozliwosci..

"Jeżeli Przedsiębiorca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym Konsumenta i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną. "
http://forumprawne.org/prawa-konsume...tml#post258219

Mimo wszystko jeśli mam inna możliwość niż wycofanie swojej prośby o realizacje zamówienia proszę o odpowiedź.
kapitanborsuk jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Problem z reklamacją w sklepie internetowym (odpowiedzi: 1) Zakupiłem szafkę na buty w sklepie internetowym 14 grudnia. Szafka dotarła do mnie po miesiącu, jestem to jeszcze w stanie zrozumieć, po drodze był...
§ Poważny problem z płatnością w sklepie internetowym (odpowiedzi: 6) Witam, zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc... po raz trzeci. Oto linki do poprzednich moich tematów:...
§ problem z zamówieniem w sklepie internetowym (odpowiedzi: 1) Witam! To mój inicjalny wpis na tym forum. Mam problem z zamówieniem w sklepie internetowym. Otóż kupiłem rzekomo nową klawiaturę do...
§ Problem z zakupioną drukarką w sklepie internetowym/wersja niemiecka (odpowiedzi: 18) Witam, mam problem, kupiłem drukarkę w sklepie internetowym. Jak się okazało drukarka jest w wersji niemieckiej. Nie wynika to bezpośrednio z...
§ Problem z Ipodem w sklepie internetowym. (odpowiedzi: 9) Witam, Ponad rok temu kupiłem w sklepie internetowym Pixmania.com Ipoda firmy Apple. Mimo informacji na stronie Appla, że ich produkty są objęte...
§ Zakup w sklepie internetowym-problem (odpowiedzi: 21) Zostałem najprawdopodobniej oszukany na kwotę prawie 1400zł. Wybrałem sklep Sklep internetowy Elektrobis.pl. Czytałem opinie na ceneo, wszystko...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:30.