Netia - probelm z rozwiązaniem umowy
Witam,
Wysłałam do firmy Netia zgodnie z terminem wypowiedzenia rezygnację z usługi internetowej i telefonicznej. Otrzymałam pisemne potwierdzenie o wyłączeniu usług dnia 16 listopada tj. wczoraj. Usługi nie zostały wyłączone, co więcej w dniu dzisiejszym otrzymałam od nich pismo w którym nawiązując do rozmowy telefonicznej ze mną, potwierdzają , że rezygnacja z usługi została anulowana, a umowa będzie świadczona na warunkach uzgodnionych w trakcie rozmowy.Twierdzą, że wyraziłam w rozmowie chęć dalszej współpracy. Oczywiście dzwoniła do mnie Pani, która ostrzegała, że rozwiązanie umowy oznacza utratę posiadanego numeru telefonu i poinformowała o terminie , w którym nowy operator ma zgłosić do Netii wniosek o przeniesienie numeru. Tyle, żadnego oświadczenia nie składałam, chęci przedłużenia współpracy nie deklarowałam. Chciałam zapytać czy na mocy rozmowy telefonicznej Netia może przedłużyć umowę telefoniczną mimo że wcześniej złożyłam pisemne oświadczenia od odstąpienia umowy?
Pozostaje mi pismo z reklamacją i ignorowanie faktur, które mi pewnie prześlą. Co w takie reklamacji zawrzeć? Czy konieczne jest kolejne pisemne wypowiedzenie umowy czy powołanie się w reklamacji na pierwotne, pisemne oświadczenie woli?
|