to mój pierwszy post na forum, więc chciałem wszystkich serdecznie powitac.
Miałem wykupione ubezpieczenie w AXA (OC+AC) obowiazujące do dnia 09.11.2011.
07.11.2011 wysłałem wypowiedzenie umowy poleconym priorytetem. 08.11.2011 wysłałem do AXA maila o treści: "w załączeniu przesyłam zeskanowane wypowiedzenie umowy ubezpieczenia OC/AC nr xxx.
Jednocześnie informuję, iż taki sam dokument został wysłany za pośrednictwem Poczty Polskiej, w dniu wczorajszym (07.11.2011). ".
Zeskanowany dokument zawierał odręczny podpis.
Kilka dni później otrzymałem od AXA dokumenty z informacją, że umowa nie została poprawnie wypowiedziana, więc została przedłużona o kolejny rok.
Na swojej stronie AXA wyraźnie podaje następujące informacje:
więc firma dopuszcza dostarczanie oświadczeń drogą mailową. Mam zamiar jutro do nich zadzwonić i się kłócić, bo zapewne łatwo nie odpuszczą.
Czy ubezpieczenie zostało wypowiedziane prawidłowo?
Na maila do AXA z rezygnacją do tej pory nie otrzymałem żadnego potwierdzenia lub odpowiedzi (maila posiadam w koszyku "wysłane" w swoim programie pocztowym).
Serdecznie dziękuję za pomoc