Czesc,
W pazdzierniku bylem na wakacjach w Egipcie. Warunki na miejscu okazaly sie w 100% niezgodne z oferta Biura Podrozy. Na miejscu zmuszony bylem na wlasny koszt zmienic hotel aby skorzystac z zaplanowanego wypoczynku.
Pierwsza rzecza, ktora zrobilem po powrocie to napisalem reklamacje do Organizatora imprezy (nie sprzedawca). Przedstawilem w pismie nieprawidlowosci oraz moje roszczenia wynikajace z sprzedazy innego produktu niz deklarowany.
TERMINY:
20.10.2011 - otrzymuje potwierdzenie odbioru pisma (poczta polska - za potwierdzeniem odbioru).
21.11.2011 - otrzymuje odpowiedz odmowna (poczta polska - za potwierdzeniem odbioru, odebrane w pierwszym doreczeniu). Dokument wyslany do mojej firmy odebrany w sekretariacie przez osobe nieupowazniona.
Odpowiedzia jestem zaskoczony. Uwazam ja za niepowazno i w zupelnosci z nia sie nie zgadzam.
Zastanawiam sie w jaki sposob moge dochodzi swoich praw i roszczen z tytulu odmowy.
Stad tez pojawily sie u mnie nastepujace
PYTANIA:
1. od daty wplyniecia i odpowiedzi,
minelo 33 dni kalendarzowe. Czy jest to wystarczajacy argument do automatycznego uznania mojej reklamacji???
Byc moze sie myle, ale wydaje mi sie ze w przypadku reklamacji nie rozpatrzonych w przeciagu 30 dni, domniemywa sie ze zostaje ona automatycznie uznana.
2. Czy w przypadku dokumentow adresowanych na osobe prywatna, z wskazaniem adresu siedziby firmy, nie uznaje sie za wade doreczenia, przekazanie listu osobie trzeciej (sekretarka). Czy w takim przypadku za date otrzymania dokumentu uznaje sie date przekazania przez Poczte Polska?
Wdzieczny bede za Wasza pomoc
Dziekuje i pozdrawiam
Marcin