Reklamacja w Orange
Więc zacznę od początku. w sierpniu znalazłam ofertę na stronie orange i postanowiłam przejść z mix na abonament robiąc to telefonicznie. zadzwoniłam konsultantka z BOK powiedziala oczywiście nie ma problemu wszystko aldnie pięknie w trakcie trwania rozmowy powiedziała mi że jeśli oferta mi się jednak nie spodoba mam 3 miesiące na powrót do poprzedniego planu teryfowego . Przed upływem 3 miesięcy rozmyśliłam się z abonamentu i chciałam ponownie wrócić do poprzedniej oferty zadzwo niłam do BOK i tam mnie poinformowano ze nie jest to możliwe co mnie zaje*** wku****
więc zadzwoniłam kolejny raz i odebrała inna pani i powiedziała mi ze ona zobaczy bo teraz jest jakiś ląd i do mnie oddzwoni w przeciągu godziny czekałam 3 nadal nikt nie dzwoni więc zadzwoniłam klejny raz i odebrał pewnien pan i powiedział że okres 3 miesięcy nie minoł ze on mi to zmieni ale teraz mają jakies błędy w systemie i zadzwoni do mnie napewno a jesli nie da rady to przyjmnie reklamacje .... czekałam czekałam czekałam i nic zadzwoniłam poraz kolejny tam już wszystko łądnie pięknie Pani mi powiedziała ze od nowego okresu rozliczeniowego będe miała zmienione. więc się ucieszyłam i pomyślałam koniec problemu. Później zadzwonił do mnie Pan i powiedział że będzie to zmienione i ładnie pięknie.
nowy okres rozliczeniowy się zaczoł ja dzwoniłam i dzwoniłam ale zaniepokoiło mnie to ze nadal mam jakies srodki na koncie. więc sprawdziałm na stronie internetowej a tu co?? moja aktualna oferta to abonament więc zadzwoniłam do BOK i powiedzieli mi ze taka zmaianan jest technicznie niemozliwa. i nic z tym nie zrobię. więc złozyłam teleefonicznie reklamacje o to ze zostałam oszukana 3 krotnie. że przez to ze nikt mnie nie poinformował ze jednak z nowym okresem rozliczeniowym nie mam mix tylko abonament przekroczyłam darmwe minuty ponad 50 zł i będe oczywiśćie musiała to zapłacic to moja reklamacja została rozpatrzona negatywnie.
i niech mi ktoś powie co ja mogę z tym zrobić. czy cokolwiek mozna z tym zrobić
|