Witam
11 miesięcy temu kupiłem aparat NIKONa w sklepie. Ponieważ potrzebuję go do pracy - wziąłem go na fakturę. Po kilku użyciach zauważyłem, że aparat nie robi dobrych zdjęć makro - dla porównania aparat 2x tańszy i starszy tego samego producenta robi je przepiękne... Dodatkowo przy nagrywaniu filmów - nagle pojawiał się błąd i przerywało nagrywanie...
Wysłałem na serwis nikona ( każdy wie jak ten serwis działa ) - wrócił do mnie z adnotacją, że nie znaleziono żadnej usterki.
Wymieniłem kartę pamięci na najszybszą i najlepszą jaką się da... Filmy się przycinają, dalej funkcja makro nie działa poprawnie. A ja zostałem z aparatem, który miał mi pomóc w pracy a tymczasem nadaje się dla mnie do kosza.
Powiem szczerze, że Polski serwis NIKONA nie nadaje sie na miano serwisu więc wolałbym załatwić to jakos przez sklep, w którym go kupiłem.
Jakie mam prawa z tego tytułu ? Chciałbym albo SPRAWNY APARAT albo zwrot pieniędzy, żebym mógł sobie kupić inny SPRAWNY.
Prosiłbym o jakieś szczegółowe porady bo bez nich sprzedawca pewnie obróci sprawę, że nie dam sam rady
Pozdrawiam
AdxS