M
mopsinka
Sytuacja wygląda tak:
Klientka zakupiła i opłacila towar, ale od 10 tygodni go nie odbiera ze sklepu. Ponieważ wzywanie telefoniczne i SMSowe nie pomogło, zaczęłam wysyłać wezwania do odbioru listownie zpo. Pierwsze z nich klientka odebrała (otrzymałam potwierdzenie), kolejnych już nie.
Planuję poinformować klientkę o ostatecznym terminie odbioru powołując się na art. 551 § 1 Kodeksu Cywilnego, ale nie znam w swoim mieście miejsca, gdzie moglabym oddać na przechowanie tego typu towar (duże gabaryty, ciężki). Czy mogę więc naliczyć jej koszty magazynowania?
Od kiedy można naliczyć takie koszty - od dnia zakupu, czy dopiero po przekroczeniu ostatecznego terminu odbioru?
Czy mogę dowolnie wycenić taką usługę (tzn. według własnego uznania) skoro klientka korzysta z mojego magazynu?
Klientka zakupiła i opłacila towar, ale od 10 tygodni go nie odbiera ze sklepu. Ponieważ wzywanie telefoniczne i SMSowe nie pomogło, zaczęłam wysyłać wezwania do odbioru listownie zpo. Pierwsze z nich klientka odebrała (otrzymałam potwierdzenie), kolejnych już nie.
Planuję poinformować klientkę o ostatecznym terminie odbioru powołując się na art. 551 § 1 Kodeksu Cywilnego, ale nie znam w swoim mieście miejsca, gdzie moglabym oddać na przechowanie tego typu towar (duże gabaryty, ciężki). Czy mogę więc naliczyć jej koszty magazynowania?
Od kiedy można naliczyć takie koszty - od dnia zakupu, czy dopiero po przekroczeniu ostatecznego terminu odbioru?
Czy mogę dowolnie wycenić taką usługę (tzn. według własnego uznania) skoro klientka korzysta z mojego magazynu?