NETIA zerwanie nowej umowy
Witam wszystkich, oto moja historia z netią
W listopadzie (około 20 .11) zadzwonił do mnie Pan z Neti w celu przedłużenia umowy, niestety zrobiłem to, gdyż prowadzę firmę i bez internetu będę miał ogromne straty (sprzedaż wysyłkowa). Nowa umowa weszła w życie od 1 grudnia, dziś jest 9. Prędkość jaka śmigała od prawie 1,5 roku to 6Mb/s i działało. Od wtorku mój internet szaleje od 300kb/s przy dobrych wiatrach jest nawet 1,5Mb/s. Dzwonię codziennie a oni rozkładają ręce i wysyłają ponaglenia to tpsa, ale co to mnie obchodzi ze to wina tpsa skoro jestem klientem netii. Czy jest jakaś możliwość zrezywgnowania z usługi jeszcze? Nie dostałem jeszcze aneksu więc nie wiem nawet jakie są warunki umowy... albo chociaż zerwania jej, niby mają na to 14 dni od uruchomienia nowej usługi ale czy ja nie mogę w ciągu 14 z niej zrezygnować? Nigdzie nie mogę dostać żadnego regulaminu czy czegokolwiek gdzie mogę się tego dowiedzieć... pomocy
|