oszukana przez sklep internetowy, nie chcą przysłać całego towaru
Witam.
W dn 06.12.2011 dokonałam zakupu kilka par obuwia poprzez sklep internetowy. W czasie zakupów skorzystałam ze zniżki którą uzbierałam na facebooku ( za każdego znajomego 1% ) zniżka którą posiadałam to 50% . Uprawniała mnie ona to zakupu na łączną kwotę max 3 tysiące. Za tyle nakupowałam butów, po zniżce łączny rachunek to 1.500 zł. Buty te były trochę już poprzeceniane. Kwota przyjęta, zapłacone online. Po 5 dniach dzwonią do mnie ze sklepu iż zniżka nie dotyczy rzeczy przecenionych, więc z 10 par które zamówiłam wyślą mi tylko 8 bo wtedy zgadza się suma. Szczerze mówiąc to w danym momencie byłam bardzo zajęta i zgodziłam się myśląc iż to ja faktycznie coś przeoczyłam, ale po powrocie do domu przeczytałam ich regulamin gdzie nie jest NIC napisane na temat tego czy łączy się z innymi promocjami, mało tego na ich stronce widnieje reklama tej akcji i zdanie : '' Promocja dotyczy wszystkich butów nawet tych z najnowszych kolekcji oraz tych które już są w obniżonej cenie. To jednak nie jedyne atrakcje przygotowane dla fanów...''
Od razu zadzwoniłam do nich i grzecznie mówię o zaistniałym fakcie, Panie ździwiły się ale przyznały mi rację - jest wyraźnie napisane,że dotyczy rzeczy przecenionych. Przewertowałam ich fanpage i napisałam do kilku osób - im wysłali zamówienia także łączy się? łączy.
Po paru dniach uprzejma Pani z działu obsługi stwierdziła,że szefa tak trudno złapać ale on zdecydował,że wyśle mi tylko jedną parę butów. Ja się na to nie zgodziłam bo jest czarno na białym ,że dotyczy też nieprzecenionych więc o co chodzi? I nagle miła Pani zmieniła się w krzykacza która stwierdziła,że ją straszę,że mam sobie sama szukać numer do szefa i na koniec słowa ''zobaczymy''
Co ja mam zrobić w takiej sytuacji? Jest jasno napisane,że promocja dotyczy też nieprzecenionych, system zaakceptował zamówienie , innym przysłali buty a dlaczego ze mną takie cyrki? Od czego zacząć, gdzie pisać odwołanie?
z góry bardzo dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi !
|