Problem z uzyskaniem gwarancjii
Witam
Po pierwsze nie zabardzo wiedzialem gdzie umiescic moj post daltego umiesciłem go w tutaj,
Mam problem poniewaz ponad miesiac temu kupiłem w komisie w krakowie telefon apple iphone, na poczatku pojawiał sie maly problem ktory nie doskwieral az tak zeby zanosic do sklepu problem ten sie rozrósł i nie mogłem korzystac z telefonu, bezzwłocznie zanioslem go do komisu gdzie mieli go skierowac do serwisu, czekalem prawie 2 tygodnie po czym mi powiedzieli ze po ekspertyzie w serwisie wykryli jakas ciecz/wilgoc w telefonie i ze cofaja mi gwarancje
Ja z mojej strony jestem na 100% pewien ze ani go nie zalałem (nawet sie nie zamoczył ani nic) ani mi nie upadł gdyż strasznie o niego dbałem(bo duzo wydałem) i teraz nie wiem zabardzo co zrobic, czy oni moga mi tak poprostu cofnac gwarancje, bo ten telefon jest uzywany tzn oni mi go sprzedali juz uzywany,( mial troche rys i widac ze poprzedni wlasciciel nie dbał zbytnio o niego) takze oni nie moga miec pewnosci ze nie sprzedali mi uszkodzony mogła to byc wada ukryta.
Bardzo bym prosił o jakas rade co moge z tym zrobic kogos kto sie zna na aspektach prawnych w tej sytuacjii za wszelkie porady z góry wielkie dzieki
|