03-01-2012, 12:39
|
| Początkujący | Era- BLUECONNECT nie rozwiązanie umowy w terminie i wysoki rachunek
Witam
Podpisałam umowę na BLUECONNECT na 2 lata za 49 zł / mies. + 6 mies. w promocji po 1zł. Gdy kończył się okres umowy i pozostał mi czas wypowiedzenia 30 dni wtedy też napisałam pismo o rozwiązanie umowy jednak spóźniłam się kilka dni. Myślałam , że przyjdzie mi zapłacic normalną kwotę 49 zł gdyż wiem , ze umowa przechodzi na czas nieoznaczony. Jednak dostałam kosmiczny rachunek na 160 zł. Czytałam umowę i regulamin ale tam nie ma żadnej wzmianki o takiej kwocie. Dodatkowo internet był przeze mnie nie używany od ponad roku gdyż bardzo słabo działał w miejscu mojego zamieszkania i nawet modem się zepsuł. Czy jest możliwosc anulowania tej faktury?Czy da sie jakies kroki podjąc?
|
| |
03-01-2012, 16:56
|
| Stały bywalec | RE: Era- BLUECONNECT nie rozwiązanie umowy w terminie i wysoki rachunek
Może najpierw złóż reklamację, dopiero potem będziemy myśleć co dalej...
|
| |
03-01-2012, 16:59
|
| Gość | RE: Era- BLUECONNECT nie rozwiązanie umowy w terminie i wysoki rachunek Cytat:
wiem , ze umowa przechodzi na czas nieoznaczony
|
...i standardową opłatę, a nie promocyjną.
|
| |
03-01-2012, 18:23
|
| Początkujący | RE: Era- BLUECONNECT nie rozwiązanie umowy w terminie i wysoki rachunek
Reklamacje już im wysłałam. Ale normalnie płaciłam 49 zł a tu nagle faktura na ponad 160 zł.
|
| |
03-01-2012, 18:32
|
| Gość | RE: Era- BLUECONNECT nie rozwiązanie umowy w terminie i wysoki rachunek Cytat:
Ale normalnie płaciłam 49 zł
|
Płaciłaś nie normalnie, tylko w promocji.
|
| |
03-01-2012, 18:45
|
| Początkujący | RE: Era- BLUECONNECT nie rozwiązanie umowy w terminie i wysoki rachunek
Nie da się coś z tym zrobic? Ja jestem studentką , a umowa była podpisana przez babcię, która posiada najniższą emeryturę rolniczą.
|
| |
03-01-2012, 18:47
|
| Początkujący | RE: Era- BLUECONNECT nie rozwiązanie umowy w terminie i wysoki rachunek
Tak więc jak dla nas jest to spora kwota do jednorazowej zapłaty.
|
| |
03-01-2012, 18:56
|
| Stały bywalec | RE: Era- BLUECONNECT nie rozwiązanie umowy w terminie i wysoki rachunek
Używaj opcji edycji postu, a nie pisz post pod postem. To, że babcia ma niską emeryturę niestety nie przeszkadzało Wam korzystać z usług, które teraz trzeba opłacić. A to, że spóźniłaś się kilka dni niestety nie zwalnia Ciebie (babci) z ponoszenia konsekwencji.
|
| |
03-01-2012, 19:49
|
| Początkujący | RE: Era- BLUECONNECT nie rozwiązanie umowy w terminie i wysoki rachunek
No to niedobrze. A da się to rozlozyc na np. 2 raty?
|
| |
03-01-2012, 21:59
|
| Stały bywalec | RE: Era- BLUECONNECT nie rozwiązanie umowy w terminie i wysoki rachunek
z tym pytaniem nie na forum, ale do operatora.
|
| |
04-01-2012, 00:40
|
| Początkujący | RE: Era- BLUECONNECT nie rozwiązanie umowy w terminie i wysoki rachunek
Dobrze, Dziękuję
|
| |
16-01-2012, 17:12
|
| Początkujący | RE: Era- BLUECONNECT nie rozwiązanie umowy w terminie i wysoki rachunek
Witam
Chcę przedstawic jak moja sprawa z Erą się zakończyła. Byc może komuś się to kiedyś przyda. Okazało się nieprawdą to, że muszę tak dużą fakturę zapłacic. A mianowicie po napisaniu reklamacji dostałam odpowiedź , że poprzednia faktura na ponad 165 zł została zawyżona a oni błędnie naliczyli mi opłatę. Obecnie mam do zaplacenia 40,16 zł netto.
Tak więc nie należy się opierac w 100 % na opiniach innych ludzi.
|
| | | |