Brak zwrotu Laptopa z serwisu ??
Witam i proszę o pomoc w mojej sprawie.
W listopadzie 2010 roku oddałem do serwisu promobile.pl w kielcach laptopa w celu naprawy karty graficznej, za usługę musiałem zapłacić 550zl gdyż sprzęt nie był już na gwarancji. Usługa ta dawała mi równiez 8 miesieczna gwarancje dlatego tez sie skusiłem na naprawe bo skoro dawali tak dlugi okres gwaracji.
W przeciagu roku usterka pojawila sie jeszcze 3 razy, naprawa w serwisie trwała aż 2 miesiace za każdym razem wiec sprzęt tak naprawde używałem tylko po 2,3,4 tygodnie po naprawie. Za czwartym razem poprosiłem o zwrot kosztów naprawy skoro nie umieja naprawic i tu zaczal sie problem.
24.08.20011 oddalem laptopa i do tej pory go nie otrzymalem i pieniedzy rowniez. Serwis promobile tlumaczy sie ze zewnetrzna firma z Krakowa, która świadczy usługi dla promobile.pl, nie chce wydac komputera i nie chce oddac pieniedzy. W grudniu poinformowałem firme promobile.pl że jeśli do końca roku nie otzymam laptopa i pieniedzy to kieruje sprawe do sadu.
Czy droga sądowa jest jedynym rozwiazaniem??
Co w takiej sytuacji mam zrobic?
Z góry dziękuję za pomoc.
|