Problem z Cyfrą + - proszę o pomoc
Witam,
końcem grudnia podpisałem zamówienie na instalację zestawu do odbioru Cyfry+. Po konsultacji z żoną stwierdziliśmy, że oferta prezentowana przez Cyfrę + nie jest najbardziej korzystna i chcieliśmy anulować wizytę Pana instalatora na podstawie prawa do odstąpienia od umowy w przeciągu 10 dni.
Zadzwoniłem do firmy montażowej (autoryzowany przedstawiciel Cyfry+) celem anulowania podpisanego zamówienia - dowiedziałem się, że trzeba złożyć oświadczenie o odstąpieniu od zamówienia listem poleconym (tą samą informację uzyskałem od przedstawiciela Cyfry +, który zadzwonił żeby pogratulować dołączenia do grona klientów Cyfry - po oznajmieniu mu, ze chcę zrezygnować z montażu, uprzednio zostałem postraszony karą 700 zł za odstąpienie... - niby na jakiej podstawie ?)
Tak też uczyniłem. Wysłałem listem poleconym na adres firmy montażowej odstąpienie od zamówienia na montaż, za potwierdzeniem odbioru. Tymczasem wczoraj w swojej skrzynce znalazłem pierwszą fakturę z Cyfry za 3 m-ce (co prawda na 0 zł, bo promocja była) ale przyznano mi nr abonenta, kiedy żadnej umowy nie podpisałem, a jedynie, jak napisałem na wstępie, zamówienie na instalację zestawu.
Na jakiej więc podstawie wystawiają oni fakturę i rejestrują mnie u siebie, skoro nie mają żadnej umowy ? Bardzo proszę o radę jak z tego wybrnąć ? Co zrobić ?
Pozdrawiam
Cliff
|