Problem z play - Forum Prawne

 

Problem z play

Witam. Mam problem z siecią PLAY. Zawarłem umowę w sierpniu 2009 roku na okres 30 miesięcy w tak zwanej MIXTURZE. Pracownik oznajmił mi abym doładowywał telefon minimum za 50 zł miesięcznie ale nie muszę doładowywać ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
26-01-2012, 06:58  
rafal.o
Użytkownik
 
Posty: 73
Domyślnie Problem z play

Witam.
Mam problem z siecią PLAY. Zawarłem umowę w sierpniu 2009 roku na okres 30 miesięcy w tak zwanej MIXTURZE. Pracownik oznajmił mi abym doładowywał telefon minimum za 50 zł miesięcznie ale nie muszę doładowywać go kwotami jednorazowymi 50 zł może to być przykładowo w ciągu miesiąca 5 x 10 zł co też tak czyniłem. Jeżeli naładowałem go za mniejszą kwotę to automatycznie umowa wydłuża się.
Po kilku miesiącach miałem wyjazd telefon zostawiłem rodzinie która miała go doładowywać , niestety rodzinka niezbyt zna się na "cudach techniki" zaprzestała to. Karte sim zablokowali nie mogłem już po powrocie do kraju doładowywać. Udałem się do salonu pod koniec grudnia 2010, przedstawiłem całą sytuacje i miła Pani powiedziała że trzeba podpisać nową umowę. Niestety nie mogę jej w salonie a przyjdzie mi do domu. Sporządziła pismo gdzie potwierdziła mi zgłoszenie do centrali PLAY (mam również to pismo) gdzie przedstawiła centrali sytuacje oraz że klient prosi o nową umowę itp. Zaznaczone jest wszelką korespondencję kierować na adres korespondencyjny. Numer telefonu nieaktywny.
Mijały tygodnie zero odzewu z PLAY - zero pism itp. Udałem się do salonu niestety już inny konsultant stwierdził że nic o tym nie wie nie może sprawdzić w systemie i aby kontaktować się z centralą PLAY np: emailem. Zdziwiłem się mocno jak to w salonie autoryzowanym nic załatwić nie można...
Skontaktowałem się z PLAY emailem w kwietniu 2011 po kilku dniach oczekiwania na odpowiedź otrzymuje informacje aby podać hasło abonenta i kilka danych potrzebnych do weryfikacji - podałem i Cisza. Po kilkunastu dniach znów ponawiam pytanie i mam tą samą odpowiedź by podać hasło abonenta i kilka danych do weryfikacji. Podałem i również zero odpowiedzi. Zaczęło mnie to denerwować znów napisałem tylko że ostrzej zawarłem w emailu moje żądania otrzymałem odpowiedź że muszą zaznajomić się ze sprawą. Znów cisza mija kilkanaście tygodni od pierwszego emaila i sprawa nie rozwiązana brak odpowiedzi na zgłoszenie w grudniu 2010 i cisza.
Jakież moje zdziwienie gdy w czerwcu widzę w skrzynce pismo z kancelarii windykacyjnej że PLAY żąda kary za zerwanie umowy potraktowałem to jak żart. Napisałem do PLAY i również zero odzewu.
Międzyczasie dostałem kilka pism już z różnych firm windykacyjnych dotyczących tej umowy z PLAY a moje zgłoszenie do dziś czyli do ponad roku od jego złożenia w salonie PLAY pozostało bez odpowiedzi.

Co mam więc robić czy mogę teraz zerwać umowę bez ponoszenia kosztów z PLAY za to że nie udzieliła mi odpowiedzi na moje zgłoszenie z dnia 20 grudnia 2010 i później tylko sobie w kulki lecieli na moje e-maile?

Zapoznałem się z kilkoma przypadkami ludzi i też mieli problemy z komunikacją z pracownikami z PLAY'a.

Czekam na pomoc.
rafal.o jest off-line  
26-01-2012, 07:06  
Calamity Jane
Stały bywalec
 
Posty: 3.114
Domyślnie RE: Problem z play

Uwazam Play ma jeden z najgorszych BOK. Nigdy nie mialam problemu z platnosciami i dlugami, mam tel. na karte. Ale wiele razy zglaszalam rozne usterki techniczne, niedzialajace uslugi, zle naliczane oplaty itp. Sytuacja byla podobna, z tym ze ja im nie odpuszczalam na kilka tygodni ale pisalam przynajmniej raz dziennie, dzwonilam, chodzilam. Chociaz oni faktycznie na e-mail wszystko (czyli nic) zalawiaja. U nich jest duza rotacja kadry, co chwile ktos inny sie zajmuje sprawa, odkladaja na polki, potem odgrzebuja, wiec nic dziwnego, ze tak to wyglada.
Ale to tyle, w kwestii potwierdzenia jak to sie zalatwia sprawy w Play. Bo jak rozwiazac problem to nie wiem. Jak masz zachowane te maile to moze jest to do obronienia, chociaz szkoda ze jakiegos papiera nie masz, najlepiej ze zwrotka.
Calamity Jane jest off-line  
26-01-2012, 08:45  
nomnes
Przyjaciel forum
 
nomnes na Forum Prawnym
 
Posty: 21.165
Domyślnie RE: Problem z play

Cytat:
Co mam więc robić czy mogę teraz zerwać umowę bez ponoszenia kosztów z PLAY za to że nie udzieliła mi odpowiedzi na moje zgłoszenie z dnia 20 grudnia 2010 i później tylko sobie w kulki lecieli na moje e-maile?
1) przeczytać umowę i sprawdzić jakie są konsekwencje braku doładowania telefonu
2) sprawdzić czy te "konsekwencje" są analogiczne z karą jaka przyszła z windykacji
3) jeśli tak, to zapłacić
4) jeśli nie to reklamować listem poleconym ZPO

W mailach raczej reklamacji do swojej sytuacji nie mogłeś złożyć ponieważ to ty nie dotrzymałeś umowy. To że nie odpowiadali to już inna kwestia.
nomnes jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Problem z Play (odpowiedzi: 1) Witam mam pewien problem , w pazdzierniku zakupiłam dla 8 córki zestaw Mixa z Playa razem z telefonem oraz karta z numerem. Praktycznie od samego...
§ Problem z Play (odpowiedzi: 1) Witam, Mam problem z operatorem Play, opiszę go pokrótce poniżej i proszę o opinie. W maju br. zdecydowałem się przedłużyć umowę z Play....
§ Problem z PLAY (odpowiedzi: 31) Witam. Mam małe problemy z PLAY i proszę w związku tym o poradę. Najpierw opiszę pokrótce całą sytuację. Zacznę od tego, że PLAY próbuje...
§ problem z play (odpowiedzi: 6) ktorego jestem klientem,chodzi mi o play,otoz posiadam internet bezprzewodowy,ktory wbrew zapewnien mial dzialac bezproblemowo ,niestety jednak bylo...
§ Problem z Play (odpowiedzi: 7) Witam, mam pewną nieprzyjemną sytuację z Play. Mianowicie kończyła mi się umowa i złożyłem rezygnację, jakiś czas później zadzwonił konsultant...
§ PROBLEM z PLAY (odpowiedzi: 5) Witam, mam problem z operatorem sieci Play,a mianowicie zawarłam umowę poza lokalem i dopiero po otrzymaniu pierwszej faktury okazało się,że...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:04.