play - zmiana taryfy - Forum Prawne

 

play - zmiana taryfy

Witam Przez telefon zgodziłam się na zmianę taryfy, lecz osoba, z którą rozmawiałam nie poinformowała mnie o kilku zasadniczych rzeczach: 1. że nie będę mogła wyłączyć żadnych usług włączonych przez nią (do tej pory mogłam ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
31-01-2012, 10:15  
ajs536
Użytkownik
 
Posty: 46
Domyślnie play - zmiana taryfy

Witam

Przez telefon zgodziłam się na zmianę taryfy, lecz osoba, z którą rozmawiałam nie poinformowała mnie o kilku zasadniczych rzeczach:
1. że nie będę mogła wyłączyć żadnych usług włączonych przez nią (do tej pory mogłam to robić przez internet),
2. po jakimś tam czasie usługi będą płatne
3. nie będę mogła wrócić do poprzedniej taryfy

Poza tym rozmowa na końcu została przerwana, nie dostałam wiadomości sms o potwierdzeniu wprowadzonych zmian, został mi policzony abonament nowy (od dnia rozmowy) + abonament, który miałam na kolejny miesiąc.
Próbowałam przez internetowe zgłoszenia cofnąć zmiany, ale nic nie wskórałam. Ostatnio dostałam odpowiedź:
Cytat:
Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE
Co mogę zrobić? Czy mogę powołać się na Art.3 pkt.1 Dz.U. 141 poz.1176 ?
ajs536 jest off-line  
31-01-2012, 17:36  
Kondzio21
Użytkownik
 
Posty: 276
Domyślnie RE: play - zmiana taryfy

1. na pewno nadal istnieje możliwość zarządzania usługą na play24
2. Za poprzedni abonament zostanie wystawiona FV korygująca
3. Zawsze można zgłosić reklamację do BOK lub poprzez Play24
Kondzio21 jest off-line  
01-02-2012, 06:15  
ajs536
Użytkownik
 
Posty: 46
Domyślnie RE: play - zmiana taryfy

To nie jest odpowiedź na moje pytanie, wiem co mogę włączać i wyłączać przez play24, pisałam do nich już 4-krotnie i w koncu uznali, ze moje roszczenia są bezzasadne. Widzę , ze tu pomocy nie uzyskam
ajs536 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Umowa z Play - przeniesienie umowy na ojca bez mojego podpisu i zmiana taryfy (odpowiedzi: 6) Bardzo proszę o poradę prawną odnośnie bezprawnego przeniesienia umowy z mojej osoby (jestem osobą dorosłą i mam 20 lat) na ojca. Opiszę całą...
§ Zmiana taryfy G12 na G11 prawem odbiorcy ? (odpowiedzi: 3) Jeżeli indywidualny odbiorca energii elektrycznej uznał że rozliczenie należności za zużytą energię elektryczną będzie dla niego korzystniejsze w...
§ Zmiana taryfy w PLAY i wprowadzenie mnie w bląd, czy moge zerwać umowe? (odpowiedzi: 3) Witam wszystkich, na przełomie grudnia i stycznia postanowiłem zmienić moją taryfe pley69 + internet 30zl był to wtedy jakiś abonament specjalny...
§ zmiana taryfy w play - problem (odpowiedzi: 4) witam, mam taki problem z play. pod koniec lutego zmienilam sobie taryfe w Play z ONE play 65 na Long PLay II 69. oczywiscie zostalam pozbawiona...
§ Możliwość zmiany taryfy w sieci Play (odpowiedzi: 2) Witam dziś zadzwoniłem do Biura Obsługi Klienta sieci Play z zapytaniem czy mogę zmienić taryfę z obecnej za którą płacę 70 na najnowszą za 69 zł ...
§ Zmiana taryfy opłat i prowizji na rachunku bankowym (odpowiedzi: 10) Moja żona posiada od około 7 lat rachunek bankowy E-pakiet w Fortis Banku. Rachunek wyróżniał się tym pewna ciekawą właściwością. Był wolny od...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:10.