Witam
Przez telefon zgodziłam się na zmianę taryfy, lecz osoba, z którą rozmawiałam nie poinformowała mnie o kilku zasadniczych rzeczach:
1. że nie będę mogła wyłączyć żadnych usług włączonych przez nią (do tej pory mogłam to robić przez internet),
2. po jakimś tam czasie usługi będą płatne
3. nie będę mogła wrócić do poprzedniej taryfy
Poza tym rozmowa na końcu została przerwana, nie dostałam wiadomości sms o potwierdzeniu wprowadzonych zmian, został mi policzony abonament nowy (od dnia rozmowy) + abonament, który miałam na kolejny miesiąc.
Próbowałam przez internetowe zgłoszenia cofnąć zmiany, ale nic nie wskórałam. Ostatnio dostałam odpowiedź:
Cytat:
Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE
|
Co mogę zrobić? Czy mogę powołać się na Art.3 pkt.1 Dz.U. 141 poz.1176 ?