Zamówienie towaru pod klienta , rezygnacja, zmiany
Witam, przedstawię swój problem z klientem.
Klient detaliczny (osoba prywatna) złożył zapytanie na towar dostępny na zamówienie z magazynu w Niemczech. Po otrzymaniu oferty po wielu próbach bezskutecznego naciągania na zwiększenie rabatu jednak wybrał naszą ofertę. Został poinformowany w ofercie że towar jest ściągany z zagranicy i niema możliwości zwrotu, aby wszystko dokładnie sprawdził, wybrał sposób montażu niektórych elementów (pion, poziom).Klient wybrał sposób montażu poziomego w siedzibie firmy, wypłacił zaliczkę 1/4 wartości towaru(dostał Kp i dopisek na zamówieniu sprzedaży o wpłacie zaliczki), towar został zamówiony, w80% jest już do odbioru a klient zmienia kilka elementów na montaż pionowy, a na nieszczęście są to te elementy które już dotarły.
Na co się powołać delikatnie w rozmowie z klientem aby jednak odebrał całość zamówionego towaru? Klient w mailach twierdzi że może sobie wszystko zwracać i zmieniać nawet po zakupie . Ale tak to chyba tylko w USA...
Pisane z telefonu więc proszę wybaczyć lakoniczność.
|