20-02-2012, 19:38
|
| Użytkownik | Zerwanie umowy z telekomunikacją "Dzień Dobry" - konsekwencje.
Dobry wieczór.
Od pewnego czasu borykam się z problemem podpisanej przez mojego tatę umowy z niby TPSA.
W skrócie - zadzwoniono do mojego domu z propozycją podpisania umowy z NIBY TPSA, bo konsultant przedstawił się następująco "Dzień dobry tu telekomunikacja" z czego nie wiadomo czy to dzień dobry jest formą grzecznościową czy nazwą firmy. Proponowano dobre warunki cenowe i limitowe w formie darmowych minut. Tata który nie zbyt zna się na prawie zgodził się na powyższe warunki. Po kilku dniach przyjechał kurier i podpisał umowę. Jedną rzeczą która mnie zaniepokoiła to fakt że kurier nie pozostawił kopii umowy - czyli nie mogłem odstąpić od niej w terminie ustawowym, bo nie wiedziałem co to za faktyczna firma oraz jaki mają nr. telefonu itd.
Zadzwoniłem więc do TPSA na błękitną linię z prośbą o anulowanie jakiejkolwiek zmiany umowy z innym operatorem.
Dziś czyli po około 1,5 miesiąca dostałem od Telekomunikacji dzień dobry karę za zerwanie umowy w kwocie 298 zł.
Co ja jako obywatel mogę z tym zrobić ? nie mam zamiaru nikomu płacić za oszustwo.
Proszę o wszelkie porady, jutro będę dzwonił do tej bezczelnej firmy.
Pozdrawiam
|
| |
21-02-2012, 20:00
|
| Początkujący | RE: Zerwanie umowy z telekomunikacją "Dzień Dobry" - konsekwencje.
Witam.
Mam taki sam problem.Nie wiem co z tym zrobić,proszę o pomoc.Też kurier nie zostawił umowy,gdy zapytałam o umowę,pani odpowiedziała że przyjdzie pocztą.Kiedy zorientowaliśmy się że to oszustwo napisaliśmy reklamację do telekomunikacji dzień dobry,zamiast odpowiedzi dostaliśmy rachunek do zapłaty 290 zł.Próbowałam zadzonić do działu reklamacji,lecz panie na infolinii ani nie połączą ani nie podadzą numeru,próbują same załatwić sprawę i kończy się zbywaniem.Proszę o pomoc co z tym zrobić.Nie zapłacę za oszustwo.
|
| |
21-02-2012, 20:01
|
| Początkujący | RE: Zerwanie umowy z telekomunikacją "Dzień Dobry" - konsekwencje.
Pozdrawiam
|
| |
22-02-2012, 06:07
|
| Użytkownik | RE: Zerwanie umowy z telekomunikacją "Dzień Dobry" - konsekwencje.
Witam. Czy naprawdę nikt nie potrafi nakierować ludzi którzy na codzień nie mają styczności z tego typu rzeczami ?.
Dodam że wczoraj zadzwoniłem na infolinię do TP "Dzień Dobry" i dosyć raźnym głosem dałem do zrozumienia że firma oszukuje ludzi, oraz że nie zapłacę w żadnym wypadku czegoś, z czego w ogóle nie korzystałem.
Napisałem również list w formie elektronicznej do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Jakie prawo mówi o tym że konsument nie musi dostać kopii umowy ?
|
| |
26-03-2012, 17:25
|
| Początkujący | RE: Zerwanie umowy z telekomunikacją "Dzień Dobry" - konsekwencje.
Ja też jestem ich ofiarą.Mam nr noty prawie 1000/2012.Postanowiłem nie płacić oszustom.Będę walczył do skutku.Proponuję zasypać Prezesa U.O.KiK,oraz Urząd Komunikacjii Elektronicznej skargami. Ja tam wszędzie skargi złożyłem,dodatkowo jeszcze w Federacjii Konsumentów.na razie e-mailowo. Złożyłem również pisemne odwołanie w związku z notą w T.D.D.Na razie czekam na odpowiedż w sprawie noty.
|
| |
26-03-2012, 19:55
|
| Użytkownik | RE: Zerwanie umowy z telekomunikacją "Dzień Dobry" - konsekwencje.
Witam. Informuję jako autor tego tematu że podjąłem kroki prawne w kierunku niepłacenia niesłusznie naliczonej noty przez T. Dzień dobry.
A więc na początku zadzwoniłem i dosyć doraźnym głosem dałem do zrozumienia konsultantowi T. Dzień dobry że nie mam zamiaru płacić ani złotówki.
Drugim krokiem był telefon do Urzędu Komunikacji Elektronicznej z prośbą o poradę. Wysłałem e-mailem pismo do UKE wraz ze skanami wszelakich dokumentów w tej sprawie, i niedawno otrzymałem od UKE pismo informacyjne o tym że Urząd zabrał się za telekomunikację.
Obecnie czekam za oficjalnym rozstrzygnięciem sprawy. W każdym bądź razie nawet jeżeli sprawa nie będzie rozstrzygnięta pozytywnie to i tak nie zapłacę ani złotówki.
Pozdrawiam.
|
| |
27-03-2012, 06:44
|
| Stały bywalec | RE: Zerwanie umowy z telekomunikacją "Dzień Dobry" - konsekwencje. Cytat:
Napisał/a Jacek-J129
Po kilku dniach przyjechał kurier i podpisał umowę. Jedną rzeczą która mnie zaniepokoiła to fakt że kurier nie pozostawił kopii umowy - czyli nie mogłem odstąpić od niej w terminie ustawowym, bo nie wiedziałem co to za faktyczna firma oraz jaki mają nr. telefonu itd.
Pozdrawiam |
podpisując umowe-pomijam ze niebylo kopii widnieje nazwa firmy nie zdziwilo was ze niema logo TPSA???, pozatym zglosić to na 19393 konsultant przyjmie zgloszenie TYPU nieuczciwa sprzedaż i bedzie jakiś odzew
|
| |
27-03-2012, 10:36
|
| Początkujący | RE: Zerwanie umowy z telekomunikacją "Dzień Dobry" - konsekwencje. Cytat:
Napisał/a elektrotech podpisując umowe-pomijam ze niebylo kopii widnieje nazwa firmy nie zdziwilo was ze niema logo TPSA???, pozatym zglosić to na 19393 konsultant przyjmie zgloszenie TYPU nieuczciwa sprzedaż i bedzie jakiś odzew |
Umowę otrzymałem po miesięcznej walce,a po 2 od chwili podpisania umowy.Jest napisana takim drukiem ,włącznie z nazwą firmy ,że w okularach mam problem ją przeczytać.Umowę podpisała żona,która jest właścicielem numeru.Jest osobą od 5 lat na rencie (1 grupa) po 2 wylewach.Jest lekko sparaliżowana, a przede wszystkim niedowidzącą. Ma problemy z odczytaniem jednego zdania w normalnym druku,a co dopiero taki maczek.Wszystkie sprawy załatwiam ja,i będąc w domu w chwili podpisywania umowy też się nie zorientowałam że to oszustwo.Kuriera tylko próbowałem nawrócić, kiedy zauważyłem brak dokumentów,ale był już w drzwiach .Powiedział że przyjdzie pocztą i już go nie było.Teraz będę mądrzejszy-żona podpisuje,a ja zakluczam drzwi i sprawdzam czy wszystko w porządku. Jak nie- ręce i nogi połamane i jaszcze zadzwonię po policję.
|
| |
27-03-2012, 16:46
|
| Użytkownik | RE: Zerwanie umowy z telekomunikacją "Dzień Dobry" - konsekwencje.
Pisałem wyżej, że umowę podpisał tata który nie zbyt zna się na prawie konsumenta, nie był świadomy co podpisuje, bo w rozmowie z konsultantem (przed podpisaniem umowy) przedstawiali się sto tysięcy razy jako TPSA, więc skorzystał z opcji obniżenia abonamentu.
Na co dzień nie wertuje faktur, pism od Telekomunikacji Polskiej, więc nie mam w głowie logo TPSA. Poza tym w umowie nie było żadnego logo, gdzieś w środku zapewne widniało że to TP Dzień dobry.
Kiedy zadzwoniłem po otrzymaniu noty obciążeniowej do TP Dzień dobry, konsultantka poinformowała mnie że kopie umowy mi wyśle skoro jej nie otrzymałem, tylko ja się pytam po co mi kopia umowy po okresie miesiąca ?.
|
| |
27-03-2012, 16:55
|
| Zbanowany | RE: Zerwanie umowy z telekomunikacją "Dzień Dobry" - konsekwencje.
Złozyć skargę do UKE oraz UOKiK.
|
| |
29-03-2012, 10:36
|
| Początkujący | RE: Zerwanie umowy z telekomunikacją "Dzień Dobry" - konsekwencje. Cytat:
Napisał/a Jacek-J129 Witam. Informuję jako autor tego tematu że podjąłem kroki prawne w kierunku niepłacenia niesłusznie naliczonej noty przez T. Dzień dobry.
A więc na początku zadzwoniłem i dosyć doraźnym głosem dałem do zrozumienia konsultantowi T. Dzień dobry że nie mam zamiaru płacić ani złotówki.
Drugim krokiem był telefon do Urzędu Komunikacji Elektronicznej z prośbą o poradę. Wysłałem e-mailem pismo do UKE wraz ze skanami wszelakich dokumentów w tej sprawie, i niedawno otrzymałem od UKE pismo informacyjne o tym że Urząd zabrał się za telekomunikację.
Obecnie czekam za oficjalnym rozstrzygnięciem sprawy. W każdym bądź razie nawet jeżeli sprawa nie będzie rozstrzygnięta pozytywnie to i tak nie zapłacę ani złotówki.
Pozdrawiam. |
Witam.
Pokierujcie mnie proszę,bo już mi dzwonił pan z windykacji.Nie wiem gdzie z tym się udać.
|
| |
02-04-2012, 19:09
|
| Użytkownik | RE: Zerwanie umowy z telekomunikacją "Dzień Dobry" - konsekwencje.
Dobry wieczór.
Po kilkudniowym odsapnięciu od sprawy, przyszło do mnie pismo od UKE, że w związku z nieścisłościami wynikającymi pomiędzy mną a Telekomunikacją "Dzień Dobry" moja sprawa została przełożona do 21 kwietnia.
Dziś dzwonił do mnie konsultant z windykacji grożąc, że jeżeli nie zapłacę to narastały będą kolejne koszty itd.
Napisałem dziś prośbę do UKE w celu przyśpieszenia sprawy, oraz napisałem kolejne pismo do UOKiK.
Nie wiem jak drodzy Państwo do góry, ale na pewno ja nie jestem jeleniem do płacenia komuś za oszustwo.
Co ewentualnie grozi za nie wpłacanie noty obciążeniowej ?.
|
| |
19-06-2012, 19:24
|
| Początkujący | RE: Zerwanie umowy z telekomunikacją "Dzień Dobry" - konsekwencje.
Witam. Dziś moja mama też dostała telefon od szanownego windykatora, który się odgrażał że dług zostanie sprzedany itp itd. Nie mamy zamiaru płacić im ani grosza. Prosiłbym o radę jak na wasze pisma zareagował UOKIK i UKE. Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
|
| |
20-06-2012, 05:53
|
| Użytkownik | RE: Zerwanie umowy z telekomunikacją "Dzień Dobry" - konsekwencje.
Witam po dłuższej przerwie. Co do sprawy to powiem tyle - Obywatel Polski nie jest w żaden sposób chroniony w swoim kraju !.
UOKiK na moje pismo nie odpowiedział w ogóle, natomiast UKE stwierdził że nie może rozstrzygać takich spraw i proponuje postępowanie mediacyjne.
Sama zaś Telekomunikacja stwierdziła że miała kilku pracowników którzy naciągali jej nazwę i zakończyli z nimi współpracę.
Niech ktoś odpowie jakim prawem dawna Telekomunikacja "Dzień Dobry" zmienia nazwę na "Polska telefonia stacjonarna " ? .
Jak mogę zapłacić komuś od kogo do dnia dzisiejszego (tj. pół roku) nie otrzymałem żadnej kopii umowy ?. Śmiem twierdzić że postępowanie ze strony Telekomunikacji to nic innego jak wymuszenie.
|
| |
20-06-2012, 07:46
|
| Początkujący | RE: Zerwanie umowy z telekomunikacją "Dzień Dobry" - konsekwencje.
Czyli niestety wychodzi na to że trzeba będzie zapłacić, ew. później dochodzić swoich spraw na spokojnie i może w przyszłości żadać zwrotu.
|
| | | |